Rijtest Renault Koleos 4x2 2.0 DCi Dynamique Luxe

Voorpagina / in het nieuws
Forumregels
- Nieuws hoeft niet over Renault alleen te gaan, alles wat interessant is, kan hier geplaatst worden
- Meningen kunnen ver uiteen lopen over sommige (actuele) onderwerpen, speel svp op de bal en niet op de man
- Slechts een linkje plaatsen is niet echt de bedoeling, copy-paste een stuk van de tekst met de bron-link eronder
- Je kan (stukken van) het bericht onder de tags zetten, dan zijn ze alleen voor ingelogde gebruikers leesbaar.
Plaats reactie
Gebruikersavatar

Topic author
davidjoost
1-hit-wonder
1-hit-wonder
Posts in topic: 1
Berichten: 1
Lid geworden op: 30 aug 2008 18:38

Rijtest Renault Koleos 4x2 2.0 DCi Dynamique Luxe

Bericht door davidjoost »

Beste Renault-rijders en liefhebbers,

Bij deze wil ik jullie mijn rijtest van de nieuwe Renault Koleos onder de aandacht brengen. Op die manier hoop ik ook de doelgroep wat beter te bereiken en ik ben verder erg benieuwd wat jullie zelf van de Koleos vinden. Is de Renault-rijder blij met de nieuwe Koleos, of beschouwen jullie hem niet als volwaardige Renault?

De test is hier te lezen:
http://www.autogetest.nl/index.php?comp ... &type=test

Afbeelding

Ik zie met belangstelling jullie reacties op mijn test en poll tegemoet!

Met vriendelijke groet,

David Joost

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



renault15.17
Global Moderator
Global Moderator
Posts in topic: 1
Berichten: 3028
Lid geworden op: 27 sep 2004 15:34
Actief als: particulier
Locatie: Uden
Contacteer:

Bericht door renault15.17 »

Leuke test.

Voor wat de Koleos betreft. Ik vind het uiterlijk niet onaardig vergeleken met de concurrentie. Maar naar mijn mening is het interieur veels te aziatisch voor een Renault. Je schrijft dat veel knoppen herkenbaar zijn uit andere Renaults, nou qua design misschien maar het materiaal is toch echt "glimmend plastiekerig" als je het mij vraagt. En er is nog een ding wat me ongelooflijk stoort aan de Koleos (en meerdere Renaults). En dat is het kleurengamma. Nu is gamma al erg veel gezegd voor vier (ja 4!!) kleuren, en dat wat dan te krijgen is, is ook allemaal even somber. Nee, ik ben al niet direct de juiste doelgroep voor een SUV en als er dan geen fatsoenlijke, frisse kleurenleverbaar zijn, ga ik zeker niet voor de Koleos shoppen.
Don't HURRY, be happy!

R15 TL (1975 restauratie nadert het einde)
R17 TL découvrable automatic (1976)
R15 GTL Grand Prix (1977 restauratie start binnenkort)
R21 TSE (1992),
Zoe Z.E. Intens 41 kWh (2013)
Van de baas: Mégane E-tech Evolution ER (2023)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

gerrit
lid
lid
Posts in topic: 1
Berichten: 201
Lid geworden op: 02 mar 2005 15:17
Actief als: particulier
Locatie: Overijssel

Bericht door gerrit »

De Koleos ziet er goed uit, en in de grijze kleur is ie wat mij betreft mooi!

Ik vind het alleen heel jammer dat renault in de tv spotjes zich zelf verlochent door te suggereren dat dit de eerste 4x4 is.
De renault 4, 6, 12 is er als Sinpar 4x4 uitvoering geweest en de Espace, 21, 18 eveneens als 4x4.
Waarbij enkelen in handen van de gebroeders Claude en Bernard Marreau in de rally Parijs Dakar erg succesvol waren.
12 Gordini '73, 12 Break, 20 TX '82

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in