mijn probleem is dat ik een Renault Captur hebt aangeschaft in 2023 nu heeft er in de Renault app het onderhoud van de vorige en enige eigenaar gestaan vanaf aankoop in 2017 en dat is nu niet meer zichtbaar op de app en heb ik geprobeerd om dit onderhoudsschema op papier te krijgen en dat doen ze niet wegens privacy redenen vorige eigenaar , ik kan mezelf dat niet indenken omdat dit altijd zichtbaar is geweest en daar stonden echt geen gegevens bij van de vorige eigenaar .
Nu zou ik een schema krijgen van het onderhoud wat ik zelf hebt laten uitvoeren na aankoop en wat schets mijn verbazing het schema begint vanaf 2019 dus 4 jaar eerder dan dat ik de auto kocht , huh hoezo privacy redenen , ik ben zelf de tweede eigenaar van de auto en normaal gesproken komt het onderhoud met stempel in het serviceboekje te staan maar dat is maar twee keer ingevuld , de eerste keer na aankoop vorige eigenaar en de tweede keer na inruil vorige eigenaar in 2016 dus voor de aankoop van mij in 2017.
Mocht ik de auto ooit nog eens willen verkopen dan kan ik dus geen onderhoudsschema laten zien.
Dus mocht je nog eens een Renault willen aanschaffen via de dealer dan kom je dus niet te weten of de auto goed is onderhouden en op tijd zijn beurten heeft gehad , nu heb ik gelukkig de auto bij een andere garage in onderhoud en zonder te vragen komt dit onderhoud netjes in het serviceboekje te staan met stempel zo kan ik bij verkoop toch nog wat laten zien
geen inzicht onderhoud van vorige eigenaar
Forumregels
• Iedereen die hier een klacht post, doet dat geheel voor eigen naam en rekening.
• Zorg dat je je klacht kan onderbouwen met bewijsmateriaal.
• 'Beklaagden' hebben de mogelijkheid te reageren; doch wij praktiseren hier niet actief in
• Het geven van meningen ten aanzien van klachten blijft natuurlijk onder de vrijheid van meningsuiting vallen, zolang het maar onderdeel blijft uitmaken van een serieuze discussie.
• Iedereen die hier een klacht post, doet dat geheel voor eigen naam en rekening.
• Zorg dat je je klacht kan onderbouwen met bewijsmateriaal.
• 'Beklaagden' hebben de mogelijkheid te reageren; doch wij praktiseren hier niet actief in
• Het geven van meningen ten aanzien van klachten blijft natuurlijk onder de vrijheid van meningsuiting vallen, zolang het maar onderdeel blijft uitmaken van een serieuze discussie.
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Log in
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-
Reacties: 5
Weergaves: 1152 -
Laatste bericht door Edwin dCi
20 dec 2024 12:53
-
-
Reacties: 28
Weergaves: 8695 -
Laatste bericht door Jasper79
04 sep 2025 18:17
-
-
Geen opgewekte energie bij het rit rapport?
door Monsieur » 18 feb 2025 19:44 » in Technische vragen Zoe -
Reacties: 0
Weergaves: 365 -
Laatste bericht door Monsieur
18 feb 2025 19:44
-
-
-
Weergaves: 375 -
Laatste bericht door Pascal1992
23 feb 2025 13:10
-
-
Weergaves: 932 -
Laatste bericht door IamNotStradamus
01 mar 2025 13:05
-
-
Reacties: 5
Weergaves: 936 -
Laatste bericht door nikk
12 mei 2025 14:41
-
-
[Trafic 1983] - geen ruitenwissers te krijgen?
door proost » 03 mei 2025 20:05 » in Onderdelen en accessoires gezocht -
Reacties: 1
Weergaves: 430 -
Laatste bericht door KDL
05 mei 2025 21:10
-