Mijn achter ruit verwarming wilt het niet doen

en het is toch wel makkelijk met dit vochtige weer als je de achter ruit verwarming kan gebruiken.
Wat ik al heb door gemeten:
-de schakelaar die doet het en geeft netjes 12,5 volt door zonder dat de motor loopt.
- op de draden van de achter ruit verwarming staat zo`n 8,5 a 9 volt met de stekkers los.
- met de stekkers eraan staat er 0 volt.
- de ohmse weerstand van de verwarming zelf bedraagt ongv. 1,5 Ohm
Nu denk ik bij mij zelf dat het relais die de achterruit verwarming schakeld last heeft van slechte contacten.
Dus nu wil ik weten waar precies bevind zich dat relais die de verwarming schakeld zich.
Zodat ik het realis kan gaan na meten of hij nog goed is en niet een te hoge overgans weerstand heeft.
Waardoor dus de spanning in elkaar zakt omdat hij de stroom niet meer kan leveren over de contacten heen.
Groetjes
Quint