Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Schakel uw ad-blocker uit om onze website te blijven gebruiken.
De interval van mijn ruitenwisser voor werkt niet meer. Ook niet als ik de ruitensproei.
Alle andere standen werken wel.
Ik heb de zekering gecontroleerd en deze was nog goed.
Het gaat om een '99er Laguna 1.6 RTE.
Wie kan me helpen?
Linker voorraam doet niets meer na inbouw nieuw mechanisme. Alles gecontroleerd. Staat spanning op de motor, schakelaars werken, alle draden gecheckt. Accu al tijd losgehaald, ook bij inbouw. Zit het ergens in het hoofdsysteem? Mijn ramen kan ik...
Hallo ik heb een Clio 4 en ik vind dat mijn ruitenwissers te hard neer slaan krijg dan een hard geluid aan het einde. Is niet zo stil zo als het hoort. Wat kan ik daar aan doen als iemand mij kan helpen graag. Mvrg Wim
Misschien een rare titel maar zal het even uitleggen: Het is sinds een 3-tal weken dat ik een probleem met de airco stand opmerkte. Het is ivm het warmere weer van toen dat het me opviel dat de klimaatregeling wel erg hard bleef blazen op de auto...
Hoi, ik heb een clio 2015 maar sinds 6 maanden doet me radio niet .. ik blijf het logo van renault wel zien maar gaat niet aan .. iemand die weet wat er mischien aan de hand is of wat ik precies moet doen 🤷♀️ :cry2:
Ik heb een Renault captur TCe automaat uit 2014
waar het stadslicht het niet van doet ( voor en achter ) alleen als je de rem in trapt
dan gaan ze aan .
Lampjes en verzekering zijn oké ....
Ik heb hier een Captur uit 2018 staan, waarvan de claxon niets doet.
- De zekering F7 is heel
- De claxons zelf rechtstreeks op de accu aangesloten; deze doen het prima
Zit er nog een relais tussen het stuur en de claxon, zo ja, waar...