Nieuwe Avantime bezitter

Voor technische onderwerpen die niet in één van bovenstaande categorieën te vangen zijn.
Forumregels
- Vermeld het type Renault in de titel, liefst tussen [ haken ] aan het begin van de titel
- Geef zoveel mogelijk informatie over het betreffende model en jaartal, zodat er niet naar gevraagd hoeft te worden.
Plaats reactie
Gebruikersavatar

Topic author
Kees Kamp
3-posting-rookie
3-posting-rookie
Posts in topic: 1
Berichten: 3
Lid geworden op: 08 dec 2009 22:19

Nieuwe Avantime bezitter

Bericht door Kees Kamp »

Hallo allemaal,

ik rijd sinds november in een prachtige rode origineel Nederlandse Avantime 2l privilege. images/icons/icon6.gif
Ik zag hem al in het register staan. Een fantastische auto maar ik heb wel twee vragen: images/icons/icon5.gif
1. Is het normaal dat als je boven de 100 a 120 rijdt veel windgeruis hoorbaar is bij de voordeuren rondom de spiegel. Ik vraag me af of andere Avantime rijders dit probleem kennen en er een oplossing voor hebben. Er zit daar een heel bijzonder deur/raaamrubber natuurlijk en ik kan me zo voorstellen dat dit verouderd is. Het rubber ziet er goed uit en voelt soepel.
2. De auto remt redelijk goed maar ik ben er niet echt onder de indruk. Vergeleken met andere auto's (hiervoor 12 jaar CX-en gereden) vind ik dat je het pedaal wel erg diep en vrij hard moet indrukken. Volgens de garage is alles in orde en hoort het zo. Graag jullie ervaringen

Alvast bedankt

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

de mon
lid
lid
Posts in topic: 1
Berichten: 942
Lid geworden op: 17 mar 2010 23:09
Actief als: particulier

Bericht door de mon »

Als de scharnieren niet versleten zijn dan zou er iemand met een licht kunnen schijnen buiten aan de deur rondom.In de wagen moet er iemand dan speuren naar intredend licht via de rubbers.Meestal wordt de deurrubber vernieuwd omdat ge als leek niet weet waar de botsingsensors geplaatst zijn en zodoende niet kunt bijkrikken of wringen en zeker niet kloppen!
De rem te diep:Remtrommels ,max diameter overschreden of werkt de automatische bijstelling niet.Ik geloof rem indrukken en een paar maal handremgebruiken.Meerdere mogelijkheden,rembegrenzer pakt lucht,de boel versleten achter.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht