voorstellen en vraag

Topic author
hendricus
3-posting-rookie
3-posting-rookie
Posts in topic: 1
Laatste bezoek: 24 aug 2010 20:42
Actief als: particulier

voorstellen en vraag

Bericht door hendricus »

Hallo allemaal,

Ik zal me eerst even voorstellen: ik ben Henk; 50 jaar jong en ik ben woonachtig in het Westland. Ca. 3,5 weken geleden heb ik de sleutels gehad van een nieuwe Kangoo Familiy 1,6 16V Expression met Pack Expression en Pack Driver. Bovendien was in dit model ook al een Tomtom Carminat-systeem ingebouwd. We zijn direct met deze auto 2 weken op (kampeer)vakantie gegaan en hebben kunnen genieten van het comfort en de ruimte! Helaas werkte het weer minder mee! Ik had al ervaring met Renault Kangoo (2x) en beide keren veel problemen met de motor-electronica ondervonden. Hierdoor helaas wel goede ervaringen met Renault-en-Route. De carrosserie vind ik 'top': achterklep/deur open en alles schuif je zo naar binnen. Dit komt goed uit met mijn hobby: buiten de deur sleutelen aan computers.
Tot nu toe bijna 3.000 km gereden en nog geen problemen ondervonden!
Ik heb de volgende vragen:
- heeft iemand van jullie ervaring met het inbouwen van parkeersensoren achteraf en weet iemand wellicht een goed prijs/kwaliteit voorstel; bij de dealer kost dit een kleine 500 euro
- een soortgelijke vraag voor een trekhaak, liefst afneembaar, om af en toe twee mountainbikes op te vervoeren
Moet ik dit bij de dealer doen i.v.m. garantie-aanpraak of ben ik hier vrij in?

Alvast bedankt voor jullie 'meedenken'!

groeten,
Henk

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan