ik rijd met een renault megane van 2004 (1.6 16v automaat).
Motorisch perfect in orde maar op gebied van elektronica, niets anders dan problemen!
1) Ingebouwd navigatiesysteem dat zowat alle kleuren van de regenboog kreeg, werd tijdelijk opgelost bij arc in deurne (bleek een scheur in een kabel te zijn) / toestel dat niet meer uit het dashboard wil komen...gps heb ik opgegeven en deze vliegt er volledig uit!
2) systeem om zonder sleutel de portieren te openen en (met wat geluk) ook sluiten, dit laatste werkt 9 op de 10 gevallen niet meer, enkel nog via het knopje op de kofferdeksel...
3) panoramisch open dak waarbij je een 2 à 3 tal minuten het knopje open en dicht moet draaien om het dak uiteindelijk terug dicht te krijgen, soms lukt het gewoon niet meer!
4) last but not least: het probleem met de boordcomputer, deze valt de ene moment uit, dan is mijn schermpje precies een equilizer en blokkeert hij volledig (vooral een probleem wanneer het buiten warm is ?!! begrijpen wie kan!). Ik had reeds een offerte van KMS uit Apeldoorn maar deze sloeg m.i. toch wat tegen : 425 excl. btw.
Zoveel geld heb ik er nu ook weer niet voor over...
Weet iemand raad?
Oh ja, (en dit is enkel en alleen mijn eigen fout

Ik heb reeds geprobeerd om dit, langs de filter aan passagierskant te zoeken maar ik geraak er gewoon niet bij. Is er ergens een kleine handleiding (liefst met fotos) waarin staat uitgelegd hoe ik mijn dahsboard kan demonteren zodat ik onderaan in de luchtinstallatie geraak?
Alvast enorm bedankt.