Upgrade R_LINK 2.2 naar 3.3 voor activatie AA

De nieuwe R-Link 2 komt met wat andere specificaties, vandaar een eigen topic
Gebruikersavatar

Zteven
Lid
Lid
Posts in topic: 2
Berichten: 66
Lid geworden op: 01 jul 2019 23:55
Actief als: particulier
Locatie: [BE]

Re: Upgrade R_LINK 2.2 naar 3.3 voor activatie AA

Bericht door Zteven »

Dit is de aatste posting van de vorige pagina:

Je kan zelf maar tot 3.3 updaten, daarna lukt het niet meer.
Ik heb zelf versie 7, 8 & 9 al geprobeerd, zonder resultaat.

Moest er toch een 'workaround' bestaan dan hoor ik het graag.

Mvg,

Steven
Talisman Grandtour 'Initiale Paris' dCi 160 EDC

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Guybrush1986
Nieuw lid
Nieuw lid
Posts in topic: 5
Berichten: 7
Lid geworden op: 01 okt 2021 22:09
Actief als: particulier

Re: Upgrade R_LINK 2.2 naar 3.3 voor activatie AA

Bericht door Guybrush1986 »

Heeft iemand de bestanden nog?
Kunnen deze weer geüpload worden zodat wij ze kunnen downloaden? ☺️
Renault Kadjar 2016

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Vasters
Nieuw lid
Nieuw lid
Posts in topic: 2
Berichten: 2
Lid geworden op: 12 okt 2021 18:15
Actief als: particulier

Re: Upgrade R_LINK 2.2 naar 3.3 voor activatie AA

Bericht door Vasters »

Iemand ook wel eens gehad dat de melding "installatie mislukt" in beeld komt? Ik heb een megane 4 van 2016. Ik kan wel in de debug modus komen. Usb wordt ook gewoon herkent en ik krijg ook de melding in beeld dat er een update gevonden is. Dan klik ik "Ja" en dan komt de melding dat het nodig is het systeem opnieuw op te starten. Weer "Ja", dan duurt het ff een paar minuten waarna de installatie mislukt melding komt. Heb het met auto aan en uit geprobeerd.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Vasters
Nieuw lid
Nieuw lid
Posts in topic: 2
Berichten: 2
Lid geworden op: 12 okt 2021 18:15
Actief als: particulier

Re: Upgrade R_LINK 2.2 naar 3.3 voor activatie AA

Bericht door Vasters »

Vasters schreef: 12 okt 2021 18:22 Iemand ook wel eens gehad dat de melding "installatie mislukt" in beeld komt? Ik heb een megane 4 van 2016. Ik kan wel in de debug modus komen. Usb wordt ook gewoon herkent en ik krijg ook de melding in beeld dat er een update gevonden is. Dan klik ik "Ja" en dan komt de melding dat het nodig is het systeem opnieuw op te starten. Weer "Ja", dan duurt het ff een paar minuten waarna de installatie mislukt melding komt. Heb het met auto aan en uit geprobeerd.
Edit: Het is al gelukt met een andere USB stick
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Mikek1991
Lid - eerste logo binnen
Lid - eerste logo binnen
Posts in topic: 2
Berichten: 20
Lid geworden op: 01 jan 2021 21:13
Actief als: particulier

Re: Upgrade R_LINK 2.2 naar 3.3 voor activatie AA

Bericht door Mikek1991 »

flyerman schreef: 07 mei 2021 12:20 Dan wacht ik daar even op, merci.

Het enig probleem wat ik heb met 3.3 is de achterruitrij camera. De lijnen kloppen niet meer. Ik heb de rode kunnen corrigeren met DDT4all, maar de gele kloppen niet. De blauwe weet ik niet zeker of die goed staan.

Weet iemand misschien hoe de gele en de blauwe weer goed te krijgen?

Voor de rest nog geen rare dingen gezien met deze update (3.3), soms blijft het beeld van Google Maps even hangen (trilt), maar dat zal komen denk ik door een hikup in de internet verbinding.

Heb je hier toevallig al antwoord op gehad? Ik zit helaas met hetzelfde probleem met mijn Espace uit 2016 die ik vorige week heb voorzien van de 3.3 versie. Ook mijn achteruitrij lijnen kloppen niet meer.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

flyerman
Lid
Lid
Posts in topic: 14
Berichten: 62
Lid geworden op: 04 okt 2011 09:59
Actief als: particulier

Re: Upgrade R_LINK 2.2 naar 3.3 voor activatie AA

Bericht door flyerman »

Nee, ook niet meer aan gedacht. Ik werk met de lijnen die ik nu heb.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Mikek1991
Lid - eerste logo binnen
Lid - eerste logo binnen
Posts in topic: 2
Berichten: 20
Lid geworden op: 01 jan 2021 21:13
Actief als: particulier

Re: Upgrade R_LINK 2.2 naar 3.3 voor activatie AA

Bericht door Mikek1991 »

Hmm oke balen😅
Hopelijk heeft er iemand nog een idee om het op te lossen, anders moet ik er ook maar aan geloven helaas.
Bedankt voor je reactie

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



BerryN
Nieuw lid
Nieuw lid
Posts in topic: 3
Berichten: 3
Lid geworden op: 20 dec 2022 20:01
Actief als: particulier

Re: Upgrade R_LINK 2.2 naar 3.3 voor activatie AA

Bericht door BerryN »

Beste forum gebruikers.
Is er nog iemand in het bezit van de 3.3 update?
Alle linkjes die ik gevonden heb zijn “dood”
Hoor graag! :thumb:

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



FlatBread
Nieuw lid
Nieuw lid
Posts in topic: 6
Berichten: 8
Lid geworden op: 13 jan 2020 21:29
Actief als: particulier

Re: Upgrade R_LINK 2.2 naar 3.3 voor activatie AA

Bericht door FlatBread »

In deze post staat een link naar de verschillende versies: viewtopic.php?p=231275#p231275

Maar let op!. Ik heb vandaag geprobeerd mijn Espace Initiale Paris (2015) van 2.2.19.300 te upgraden naar 3.3.16.980 en nu zit ik met een kapotte R-Link :( :shock:

Ik was van te voren al huiverig en heb het een hele tijd niet aangedurfd. Maar wat kan er nu mis gaan dacht ik nog toen ik er vandaag aan begon :hammer_head

Ik kreeg netjes de vraag of ik wilde updaten of niet, en zag daarna ook wat gebeuren met een tijdsindicatie op het scherm, maar op een gegeven moment ging het scherm uit en niet meer aan. Het lijkt er op dat de software niet geschikt/corrupt is, omdat hij elke 15 seconden probeert op te starten maar dat lukt dus niet. De USB drive is blijven zitten en de motor draaide tijdens de update. Inmiddels ook door de dealer uitgelezen met Clip (?) en die constateerden ongeveer hetzelfde. Hadden verder vandaag geen tijd om er dieper in te duiken. Wel een afspraak gemaakt, maar dat gaat waarschijnlijk wel wat kosten.

Probleem is dat nu ook niets meer werk dat via de R-Link liep: climate control, parking Assist, achteruitrijcamera, radio, navigatie, multisense, etc... De knoppen van de climate control werken nog wel, maar schakelen elke 15 seconde als het systeem opnieuw probeert op te starten weer uit (dus ook vooruit ontwaseming) . Verder heb ik geen foutmeldingen op het dashboard. De kleur van het dashboard is blauw, maar elke 15 seconden springt dat heel even op groen (ik denk als het systeem weer opstart).

Ik kan nog wel met OBD2 in het systeem, maar ik weet niet goed wat ik moet wijzigen en of het zin heeft. Ik denk niet dat de wijzigingen daadwerkelijk opgeslagen worden omdat het systeem elke 15 seconden op probeert te starten.

Iemand die nog een idee heeft? Ik denk dat ik op de een of andere manier de juiste/oude data er weer op moet zien te krijgen!?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



BerryN
Nieuw lid
Nieuw lid
Posts in topic: 3
Berichten: 3
Lid geworden op: 20 dec 2022 20:01
Actief als: particulier

Re: Upgrade R_LINK 2.2 naar 3.3 voor activatie AA

Bericht door BerryN »

Thanks voor de headsup.
Mag ik vragen welke 3.3.16.960 je hebt gebruikt? Dit met of zonder MODIFICADA toevoeging?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



FlatBread
Nieuw lid
Nieuw lid
Posts in topic: 6
Berichten: 8
Lid geworden op: 13 jan 2020 21:29
Actief als: particulier

Re: Upgrade R_LINK 2.2 naar 3.3 voor activatie AA

Bericht door FlatBread »

Zonder modificada. Ik dacht dat modificada de patch is om zelf nieuwe kaarten er op te zetten.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



EGeest
Nieuw lid
Nieuw lid
Posts in topic: 3
Berichten: 3
Lid geworden op: 04 jan 2023 13:00
Actief als: particulier

Re: Upgrade R_LINK 2.2 naar 3.3 voor activatie AA

Bericht door EGeest »

Zoals 'Flatbread' aangeeft:
"De knoppen van de climate control werken nog wel, maar schakelen elke 15 seconde als het systeem opnieuw probeert op te starten weer uit (dus ook vooruit ontwaseming) . Verder heb ik geen foutmeldingen op het dashboard. De kleur van het dashboard is blauw, maar elke 15 seconden springt dat heel even op groen (ik denk als het systeem weer opstart)."

Dit heb ik dus ook na een 'mislukte' update van 2.2 naar 3.3.
Ik baal er wel van omdat het topic hier stopt.

Zijn er nog mogelijheden om dit te herstellen?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

flyerman
Lid
Lid
Posts in topic: 14
Berichten: 62
Lid geworden op: 04 okt 2011 09:59
Actief als: particulier

Re: Upgrade R_LINK 2.2 naar 3.3 voor activatie AA

Bericht door flyerman »

Probeer eens de aan uit knop 5 seconden in gedrukt te houden.

Mocht dat niet werken, druk, indien mogelijk, 5 keer achter elkaar de Home button in.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



EGeest
Nieuw lid
Nieuw lid
Posts in topic: 3
Berichten: 3
Lid geworden op: 04 jan 2023 13:00
Actief als: particulier

Re: Upgrade R_LINK 2.2 naar 3.3 voor activatie AA

Bericht door EGeest »

Onnodige citaten verwijderd.

Als u reageert direct op het voorgaande bericht, kunt u hieronder, bij "Snelle reactie" uw bericht schrijven. Of de knop "Plaats reactie" gebruiken.
Moderator
Helaas geen reactie, met of zonder motor aan. :roll:

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

flyerman
Lid
Lid
Posts in topic: 14
Berichten: 62
Lid geworden op: 04 okt 2011 09:59
Actief als: particulier

Re: Upgrade R_LINK 2.2 naar 3.3 voor activatie AA

Bericht door flyerman »

Kan je wel een "afdruk" maken door een lege usb stick in een van de aansluitingen te stoppen en daarna via het Rlink programma in Windows te kijken of er iets te voorschijn komt?

Toegevoegd in 4 minuten 50 secondes:
En misschien nog een andere optie wat werkt voor de ZOE.

Motorkap open, auto op slot. Min pool van de accu loshalen, en paar minuten wachten totdat je een klik hoort, is een relais wat afvalt.

Dan de draad weer op de accu pool aansluiten. Systeem zou door gaan met de update.

Dit is voor de ZOE, misschien werkt dit ook voor jouw auto.

Niet geschoten is altijd mis.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



EGeest
Nieuw lid
Nieuw lid
Posts in topic: 3
Berichten: 3
Lid geworden op: 04 jan 2023 13:00
Actief als: particulier

Re: Upgrade R_LINK 2.2 naar 3.3 voor activatie AA

Bericht door EGeest »

Helaas, de usb poort(en) start(en) niet eens op, dus een lege usb stick blijft leeg.

De truck met de minpool losmaken, wachten en opnieuw plaatsen heeft ook niets gebracht.
Ik denk dat de radio flink verkloot is met deze halve update :cry: .

Nog andere ideeën?

Ik zal binnenkort maar eens langs de dealer gaan en vragen wat zij nog kunnen doen. Had zo mooi geweest Android Auto maar niet voor deze Katjar.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



FlatBread
Nieuw lid
Nieuw lid
Posts in topic: 6
Berichten: 8
Lid geworden op: 13 jan 2020 21:29
Actief als: particulier

Re: Upgrade R_LINK 2.2 naar 3.3 voor activatie AA

Bericht door FlatBread »

Bedankt voor het meedenken, de aan/uit knop heb ik al meerder keren geprobeerd en ook langer dan 5 seconden), de home button 5 x indrukken is nieuw voor me, zal ik ook eens proberen.

De accupolen eraf was een van de eerste opties, ik kan het uiteraard nog eens proberen.

Dinsdag heb ik een afspraak bij de dealer, die nog het een en ander gaan proberen. Ze hopen wat te vinden zodat de unit niet hoeft te worden vervangen, maar ik ben er inmiddels een beetje bang voor.

Een tip die ik ook nog tegenkwam, maar dat schijnt niet te werken voor bootloader versie 4992 die ik heb, is de volgende reset om in de "Emergency Download Mode" te komen:

Houdt de volgende knoppen 20-40 seconden tegelijkertijd ingedrukt (of langer totdat je op het scherm ziet dat je in deze modus zit):
Volume omhoog en omlaag op de hendel onder het stuur + de aan/uit knop en/of de home knop op de unit.

Ik heb zelf alle combinaties geprobeerd zonder succes, ik denk dat het niet lukt om dat het systeem alweer probeert op te starten voordat de 20-40 seconden voorbij zijn om in de emergency download mode te komen. Dat zou dan weer aan de bootloader versie kunnen liggen. Geen idee of ze bij de dealer alleen een nieuwe bootloader op het systeem kunnen zetten met het systeem in deze status.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



FlatBread
Nieuw lid
Nieuw lid
Posts in topic: 6
Berichten: 8
Lid geworden op: 13 jan 2020 21:29
Actief als: particulier

Re: Upgrade R_LINK 2.2 naar 3.3 voor activatie AA

Bericht door FlatBread »

Nou, de dealer kan er ook niets meer mee zeggen ze en er moet een hele nieuwe unit in :cry2: . Erg vreemd vind ik het wel dat een (verkeerde) update het hele systeem kan breken. Ik zou verwachten dat je er altijd nog wel andere software op zou moeten kunnen zetten, als de unit in elkaar gezet wordt staat er toch ook geen software op?

Nu maar eens kijken wat dat gaat kosten en of er nog een alternatief is (tweedehands unit?)

Hopelijk hebben andere minder pech!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



BerryN
Nieuw lid
Nieuw lid
Posts in topic: 3
Berichten: 3
Lid geworden op: 20 dec 2022 20:01
Actief als: particulier

Re: Upgrade R_LINK 2.2 naar 3.3 voor activatie AA

Bericht door BerryN »

Kan me inderdaad voorstellen dat je middels een console kabel de standaard software weer ingeladen moet kunnen worden. Volgens mij hebben dealer daar te weinig verstand van.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

flyerman
Lid
Lid
Posts in topic: 14
Berichten: 62
Lid geworden op: 04 okt 2011 09:59
Actief als: particulier

Re: Upgrade R_LINK 2.2 naar 3.3 voor activatie AA

Bericht door flyerman »

Leg de vraag eens neer bij Renault zelf.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



FlatBread
Nieuw lid
Nieuw lid
Posts in topic: 6
Berichten: 8
Lid geworden op: 13 jan 2020 21:29
Actief als: particulier

Re: Upgrade R_LINK 2.2 naar 3.3 voor activatie AA

Bericht door FlatBread »

Uiteraard heb ik dat gevraagd, maar beginnen ze niet aan. Ze checken het systeem en als het "kapot" is, vervangen ze het. Ze zeiden dat ze er ook andere software op hebben gezet, maar dat betwijfel ik. Misschien dat ze het wel geprobeerd hebben, maar dat dat niet gelukt is.

Ze zeiden ook dat mijn scherm vervangen moet worden omdat in mijn systeem het display en de unit gecombineerd zijn. Maar als ik het artikelnummer check dat op de offerte staat voor vervanging, komt ik gewoon bij een losse headunit zonder scherm (staat verder ook geen scherm op de offerte). Volgende probleem is dat de unit die in mijn auto zit niet meer snel leverbaar is, komt dan in backorder en kan zo een paar maanden duren. Terwijl ik begrijp dat nieuwere units ook gewoon passen, maar dat is niet volgens het boekje dus roepen ze dat ik dan compatibiliteitsproblemen krijg. Terwijl ik lees dat het overal zonder problemen werkt (maar goed deze update werkte ook goed bij veel mensen, maar soms dus ook niet).

Ik kan wel een tweedehands unit kopen, maar dan moet ik hem ook nog in mijn auto krijgen. Bij mijn auto zit de headunit boven het handschoenenkastje. Zal wel niet makkelijk zijn om daar bij te komen...

Voorlopig zit ik dus nog met een zwart scherm helaas.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



FlatBread
Nieuw lid
Nieuw lid
Posts in topic: 6
Berichten: 8
Lid geworden op: 13 jan 2020 21:29
Actief als: particulier

Re: Upgrade R_LINK 2.2 naar 3.3 voor activatie AA

Bericht door FlatBread »

Hier een update van mij. Er zit inmiddels een nieuwe unit in. Via een ander forum een unit besteld en zelf vervangen. Dat was wel een behoorlijke klus want de unit zit bij mij boven het dashboardkastje. En om het dachboardkastje eruit te krijgen, moest zo'n beetje de hele midden console gedemonteerd worden, maar goed het is gelukt.
De unit was voorgeprogrammeerd voor mijn auto, dus plug & play, met de nieuwste software versie (v9). Ik heb ook meteen de USB poort vervangen voor een die Apple Carplay ondersteunt, dus dat werkt nu ook.

En dat voor ongeveer 30% van de prijs die de dealer vraagt. Die zouden er dan ook nog een oudere unit in zetten met dezelfde oude versie die ik had. En omdat het om een oude versie gaat die niet meer gemaakt wordt, was de levertijd ook nog een probleem, kon zo een paar maanden duren. Zat ook geen prioriteit op, omdat de auto het verder nog gewoon deed. Nog wel gevraagd of zij er dan geen nieuwere unit in konden zetten, maar dat ging niet lukken volgens hen. Daardoor was ik nog wel een beetje bang of het wel ging werken, maar dat lijkt dus geen probleem.

Het enige wat niet meer werkt is de ambient lighting op sommige plekken in de auto (rand rond de middenconsole en lichtjes achterin de auto, die tussen de voor en achterdeur werken wel). Misschien is dat gewoon een setting die ik via ODB2 kan wijzigen, of heb ik iets verkeerd gedaan bij het terug aansluiten. Maar dat is voor mij niet zo belangrijk.

En de lijnen van de achteruitrijcamera lijken niet meer te kloppen, maar dat schijnt sowieso aan te passen te zijn via ODB2, moet ik alleen nog doen.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



jut1979
Nieuw lid
Nieuw lid
Posts in topic: 1
Berichten: 7
Lid geworden op: 09 feb 2017 16:04
Actief als: particulier

Re: Upgrade R_LINK 2.2 naar 3.3 voor activatie AA

Bericht door jut1979 »

Hoi,

Waar heb je die head unit besteld als ik vragen mag?
Ik ben wel benieuwd.
En wat voor Reanult rj je?
Ik heb een kadjar en wil ook graag updaten voor AA.
Megane estate Gt-line 1.5dci 2012
Kadjar Bosé 1.6tce 2017

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



BrT
Nieuw lid
Nieuw lid
Posts in topic: 1
Berichten: 2
Lid geworden op: 06 okt 2020 09:44
Actief als: particulier

Re: Upgrade R_LINK 2.2 naar 3.3 voor activatie AA

Bericht door BrT »

Beste iedereen,

Is er nog iemand die de link beschikbaar heeft voor de download naar versie 3.3. Ik wil namelijk mijn Talisman uit 2016 voorzien van Android Auto maar kan nergens een geschikte link vinden. de links op de 1e pagina kan ik niets vinden helaas.

Ik hoop dat jullie me hiermee kunnen helpen, ben wanhopig op zoek.

Alvast bedankt voor jullie hulp!

Mvg,

Bram

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



This-Game
Lid - eerste logo binnen
Lid - eerste logo binnen
Posts in topic: 1
Berichten: 20
Lid geworden op: 22 mei 2022 21:20
Actief als: particulier

Re: Upgrade R_LINK 2.2 naar 3.3 voor activatie AA

Bericht door This-Game »

Hier staat ie nog GPS kracht.
Volgens mij zouden dealers ook de update naar 3.3 of 7.x moeten kunnen doen (afhankelijk van je hardware/bootversion).
Talisman Estate Tce150 Gris Cassiopée Intens

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Red-Devil84
Lid
Lid
Posts in topic: 2
Berichten: 92
Lid geworden op: 11 mar 2023 20:01
Actief als: particulier

Re: Upgrade R_LINK 2.2 naar 3.3 voor activatie AA

Bericht door Red-Devil84 »

hoe groot is de kans dat het mis gaat

ik heb een kadjar uit 2016 met versie 2.2
ik ga morgen naar M.R.C die heeft al meedere versie gedaan ook van hier op het forum

maar wat zullen de kosten zijn als het mis gaat

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Red-Devil84
Lid
Lid
Posts in topic: 2
Berichten: 92
Lid geworden op: 11 mar 2023 20:01
Actief als: particulier

Re: Upgrade R_LINK 2.2 naar 3.3 voor activatie AA

Bericht door Red-Devil84 »

Vandaag de update laten uitvoeren van versie 2.2 naar 3.3 en android auto werkt perfect

het gaat om een kadjar uit 2016

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Stefanderuwe
Nieuw lid
Nieuw lid
Posts in topic: 2
Berichten: 2
Lid geworden op: 14 apr 2023 23:55
Actief als: particulier

Re: Upgrade R_LINK 2.2 naar 3.3 voor activatie AA

Bericht door Stefanderuwe »

Goedendag,

wij zijn in het bezit van een Renault kadjar uit productie maand 02-2017.
de R-link versie is 7.x android auto is geactiveerd en werkt.
usb poort is vervangen door een versie welke apple carplay ondersteund.
echter zoek ik de link naar 3.3xx wie kan mij daar aan helpen?

alvast bedankt.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Renier
Global Moderator
Global Moderator
Posts in topic: 2
Berichten: 3871
Lid geworden op: 23 feb 2007 13:45
Actief als: particulier
Locatie: Groningen

Re: Upgrade R_LINK 2.2 naar 3.3 voor activatie AA

Bericht door Renier »

Waarom wil je de link naar v3 als je al op v7 zit?
Nu: Talisman Estate TCe 200 Initiale Paris 2017 | Twingo I 1.2 16V Paris 2006
Ex: Laguna III Ph2 Estate 2.0T GT 2011 | Laguna II Ph2 Grand Tour 2.0 16V Dynamique 2005 | Twingo I 1.2 8V Helios 1999 | Megane II 2.0 16V Dynamique 2003 | Clio II Ph2 1.6 16V Dynamique 2003 | Twingo I 1.2 8V Air 2000

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Stefanderuwe
Nieuw lid
Nieuw lid
Posts in topic: 2
Berichten: 2
Lid geworden op: 14 apr 2023 23:55
Actief als: particulier

Re: Upgrade R_LINK 2.2 naar 3.3 voor activatie AA

Bericht door Stefanderuwe »

Hi Renier,

dit vanwege Apple Carplay, Versie 7 is eigenlijk een 2.3 update.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Kone
Nieuw lid
Nieuw lid
Posts in topic: 1
Berichten: 6
Lid geworden op: 07 mei 2023 20:38
Actief als: particulier

Re: Upgrade R_LINK 2.2 naar 3.3 voor activatie AA

Bericht door Kone »

Hi Stefan, is het gelukt? Heb je op deze manier CarPlay kunnen activeren?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Benji70
Nieuw lid
Nieuw lid
Posts in topic: 1
Berichten: 3
Lid geworden op: 17 mei 2023 14:43
Actief als: particulier

Re: Upgrade R_LINK 2.2 naar 3.3 voor activatie AA

Bericht door Benji70 »

Renault Megane Estate TCe 130 EDC Bose Automaat 8.7 bj 03-2017

De update van 2.2.18.xxx naar 2.2.19.300 ging prima.
Daarna wilde ik naar 3.3. om Android Auto te kunnen gaan gebruiken.
De update met naar 3.3. mbv: mm2014_update_igo_331696x_original.zip
Deze update leek de R- Link 2 te pakken.
Echter bij systeem informatie staat nog steeds de versie 2.2.19.300
Daarbij werkt mijn huidige navigatie niet meer.
Herkent iemand dit probleem of wat doe ik niet goed....
Megane IV 3-2017 TCE 130 edc bose

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Renier
Global Moderator
Global Moderator
Posts in topic: 2
Berichten: 3871
Lid geworden op: 23 feb 2007 13:45
Actief als: particulier
Locatie: Groningen

Re: Upgrade R_LINK 2.2 naar 3.3 voor activatie AA

Bericht door Renier »

Volgens mij kan alleen de dealer de update naar V3 succesvol doen?
Nu: Talisman Estate TCe 200 Initiale Paris 2017 | Twingo I 1.2 16V Paris 2006
Ex: Laguna III Ph2 Estate 2.0T GT 2011 | Laguna II Ph2 Grand Tour 2.0 16V Dynamique 2005 | Twingo I 1.2 8V Helios 1999 | Megane II 2.0 16V Dynamique 2003 | Clio II Ph2 1.6 16V Dynamique 2003 | Twingo I 1.2 8V Air 2000

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



houtmania
Nieuw lid
Nieuw lid
Posts in topic: 1
Berichten: 1
Lid geworden op: 14 feb 2024 08:23
Actief als: particulier

Re: Upgrade R_LINK 2.2 naar 3.3 voor activatie AA

Bericht door houtmania »

Hoi allemaal,

Weet niet of dit forum nog heel actief is, maar ik ben op zoek naar het downloadbestand van R-Link 3.3. Alle linkjes die ik vind zijn helaas verlopen.

Kan iemand mij helpen? Ontzettend bedankt!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht