Carminat Live, inboxmelding
Geplaatst: 28 sep 2012 13:11
Ik heb een Megane met Carminat Live, waarbij de inboxmelding dat het (proef)abonnement is verlopen maar actief blijft. Dat klopt weliswaar want de extra kosten voor deze functie staan niet in verhouding met de behoefte die ik aan het systeem stel. Hinderlijk is het wel als je ca 6 maanden na dato telkens bij het opstarten van Carminat met deze melding wordt geconfronteerd. Je moet echter daarop anticiperen om verder over je navigatie te kunnen beschikken. Je moet dus steeds door dit menu om verder te kunnen.
De helpdesk van tomtom brengt mij niet verder. Het 1e advies om de SD kaart te verwijderen, te formateren en opnieuw de kaart te installeren, maar ook het 2e advies om in de map Contacts het inbox.txt bestand te verwijderen (de map bestaat niet eens!) lost niets op.
Herkent iemand hetzelfde euvel en zo ja, is er een oplossing?
Alvast bedankt voor een reactie.
De helpdesk van tomtom brengt mij niet verder. Het 1e advies om de SD kaart te verwijderen, te formateren en opnieuw de kaart te installeren, maar ook het 2e advies om in de map Contacts het inbox.txt bestand te verwijderen (de map bestaat niet eens!) lost niets op.
Herkent iemand hetzelfde euvel en zo ja, is er een oplossing?
Alvast bedankt voor een reactie.