Naaistreek van Autoweek :evil:
Geplaatst: 05 dec 2005 10:21
Hieronder heb ik een stukje uit een rij-impressie van de nieuwe Laguna 2.0 GT van de site van Autoweek gekopieerd. En wat schetst mijn verbazing, er wordt kritiek geuit op de afdekplaat van de audio-installatie!!!! Maar die is met de facelift komen te vervallen!!!! Dit gaat mij echt te ver. Dit zijn grove leugens Autoweek! Lekker hoor, Renault moet na de kwaliteitsproblemen die kort na de introductie van de Laguna II naar boven kwamen nu echt alle zeilen bijzetten om weer een beetje imago te herstellen en dan schrijft zo’n (helaas toch erg veel gelezen) #@$blad zoiets.
De tekst:
“De Laguna 2.0 Turbo verbergt z’n sportieve karakter heel goed. De krachtbron draait rustig rond. Ook als hij in de toeren klimt, laat de krachtbron geen spectaculaire geluiden horen. De prestaties mogen er echter zijn.
Licht en iel
De Renault zet die in grote stilte neer, wat natuurlijk ’t comfort ten goede komt. In de Fransman voelt alles enigszins licht en iel aan. Da’s allemaal niet zo alarmerend, maar het doet toch afbreuk aan de kwaliteitsindruk van de Renault. Dat doet de afdekplaat van de audio-installatie in de middenconsole ook. Duw op de onderzijde van de plaat en hij kantelt naar boven. Tot zo ver niets aan de hand. Sluiten heeft meer voeten in de aarde. Het is de bedoeling dat je de plaat als het ware uit het dashboard trekt en vervolgens naar beneden duwt. Je moet echter redelijk wat weerstand overwinnen om de plaat weer te sluiten. Daarbij buigt en kraakt de kunststof vervaarlijk. Renault heeft het uiterlijk van de Laguna bijzonder smaakvol vormgegeven, de elegante lijnen geven het ontwerp rust. Die rust kenmerkt ook het interieur, vooral als de klep de audio-installatie afdekt. Onder dat luikje zitten de bedieningsknoppen van de automatische airco.“
De tekst:
“De Laguna 2.0 Turbo verbergt z’n sportieve karakter heel goed. De krachtbron draait rustig rond. Ook als hij in de toeren klimt, laat de krachtbron geen spectaculaire geluiden horen. De prestaties mogen er echter zijn.
Licht en iel
De Renault zet die in grote stilte neer, wat natuurlijk ’t comfort ten goede komt. In de Fransman voelt alles enigszins licht en iel aan. Da’s allemaal niet zo alarmerend, maar het doet toch afbreuk aan de kwaliteitsindruk van de Renault. Dat doet de afdekplaat van de audio-installatie in de middenconsole ook. Duw op de onderzijde van de plaat en hij kantelt naar boven. Tot zo ver niets aan de hand. Sluiten heeft meer voeten in de aarde. Het is de bedoeling dat je de plaat als het ware uit het dashboard trekt en vervolgens naar beneden duwt. Je moet echter redelijk wat weerstand overwinnen om de plaat weer te sluiten. Daarbij buigt en kraakt de kunststof vervaarlijk. Renault heeft het uiterlijk van de Laguna bijzonder smaakvol vormgegeven, de elegante lijnen geven het ontwerp rust. Die rust kenmerkt ook het interieur, vooral als de klep de audio-installatie afdekt. Onder dat luikje zitten de bedieningsknoppen van de automatische airco.“