na motorwissel indicatielampje dashbord
Geplaatst: 05 jul 2007 12:40
Hallo, ik ben al sinds een jaar of 4 in het bezit van een reault kangoo uit 1999 en ben er erg content mee.. maar voor een paar week terug kreeg ik plots een vervelende ervaring:
nl; mijn motor was onververhit door dat het thermostaathuis was gaan lekken. Dit is dus het probleem met deze uitvoering het thermostaathuis was gelijmd. Vette pech dus en we zijn samen met mijn garage opzoek gegaan naar een ruilmotor.
Dat is gelukt en de auto heeft een grote beurt gehad en alles werkt weer naar behoren, Fijn want ik ben erg gehecht aan mijn Broem.
Het enige wat we niet hebben kunnen klaren is het storingsindicatielampje op het dashbord. Die blijft n.l. branden op sommige momenten. Hij is aan de computer uit gelezen en geeft een storing te koud en te warm aan... De voeler hier voor, is vervangen en daarna is hij nog eens uitgelezen met het zelfde resultaat. Wie weet hier en oplossing voor..
Geeft wel een prettig gevoel als dit er ook uit is.
Groetjes ook van Benthe.
nl; mijn motor was onververhit door dat het thermostaathuis was gaan lekken. Dit is dus het probleem met deze uitvoering het thermostaathuis was gelijmd. Vette pech dus en we zijn samen met mijn garage opzoek gegaan naar een ruilmotor.
Dat is gelukt en de auto heeft een grote beurt gehad en alles werkt weer naar behoren, Fijn want ik ben erg gehecht aan mijn Broem.
Het enige wat we niet hebben kunnen klaren is het storingsindicatielampje op het dashbord. Die blijft n.l. branden op sommige momenten. Hij is aan de computer uit gelezen en geeft een storing te koud en te warm aan... De voeler hier voor, is vervangen en daarna is hij nog eens uitgelezen met het zelfde resultaat. Wie weet hier en oplossing voor..
Geeft wel een prettig gevoel als dit er ook uit is.
Groetjes ook van Benthe.