Renault wordt aangevallen door topadvocaat Jef Vermassen BE
Geplaatst: 17 mar 2014 11:04
Hoe is het mogelijk?
http://www.vandaag.be/binnenland/147612 ... ruikt.html
Renault wordt aangevallen door topadvocaat Jef Vermassen omdat de auto meer zou verbruiken dan in de folder aangegeven. Nochtans zijn de handleidingen heel degelijk en zijn volgens mij die verbruiksnormen wel best haalbaar (ik haal ze toch in elk geval).
Aan Renault, ik was jarenlang ook juridisch assessor bij de Vlaamse Journalistenvereniging, dus ik denk dat een proces tegen één merk op zich niet kan, dat Renault in tegenspraak dus meteen ook best eens ALLE merken betrekt, en de boordcomputers erbij (waar ik persoonlijk met BMW heel slechte ervaringen heb en bij Honda en Kawasaki voor moto's net even goede als bij Renault). Ook rijdt de zuinigste Mercedes A wel degelijk met een... Renault motor.
Kan iedereen eens zijn bedenkingen hierbij opgeven en zijn ervaringen ook?
Met dank, want straks worden onze Renault wagens duurder 'dankzij' een stomme cowboy-procedure van toppleiter Jef Vermassen in België die om een of andere reden plots één merk wil aanvallen (Citroën zit al in slechte papieren, Renault is de enige constructeur die dankzij globalisering en het concept van de Trafic bestaat al lang onder ook Vivaro en Nissan (is Renault daar geen hoofdaandeelhouder van?) Primastar.
Ze zitten al aan ECO2 norm, straks nog alle moeite doen om de volgende Euronorm te halen, maar zo vuil spelen, lijkt mij toch echt ook maar hier in België mogelijk te zijn.
Advies: Een enquête bij de magistraten toen ik assessor was, liet blijken dat 75% van de magistraten zich laat beïnvloeden door aanwezige journalisten... Renault weet dus dat ze niet alleen daar moet staan als ze wil dat de dossiers ad fundum gelezen worden (er is anders geen controle-orgaan meer op onze rechtsprekende macht of onmacht).
Ik probeer ook aan de zittingsdagen in dezer te raken...
http://www.vandaag.be/binnenland/147612 ... ruikt.html
Renault wordt aangevallen door topadvocaat Jef Vermassen omdat de auto meer zou verbruiken dan in de folder aangegeven. Nochtans zijn de handleidingen heel degelijk en zijn volgens mij die verbruiksnormen wel best haalbaar (ik haal ze toch in elk geval).
Aan Renault, ik was jarenlang ook juridisch assessor bij de Vlaamse Journalistenvereniging, dus ik denk dat een proces tegen één merk op zich niet kan, dat Renault in tegenspraak dus meteen ook best eens ALLE merken betrekt, en de boordcomputers erbij (waar ik persoonlijk met BMW heel slechte ervaringen heb en bij Honda en Kawasaki voor moto's net even goede als bij Renault). Ook rijdt de zuinigste Mercedes A wel degelijk met een... Renault motor.
Kan iedereen eens zijn bedenkingen hierbij opgeven en zijn ervaringen ook?
Met dank, want straks worden onze Renault wagens duurder 'dankzij' een stomme cowboy-procedure van toppleiter Jef Vermassen in België die om een of andere reden plots één merk wil aanvallen (Citroën zit al in slechte papieren, Renault is de enige constructeur die dankzij globalisering en het concept van de Trafic bestaat al lang onder ook Vivaro en Nissan (is Renault daar geen hoofdaandeelhouder van?) Primastar.
Ze zitten al aan ECO2 norm, straks nog alle moeite doen om de volgende Euronorm te halen, maar zo vuil spelen, lijkt mij toch echt ook maar hier in België mogelijk te zijn.
Advies: Een enquête bij de magistraten toen ik assessor was, liet blijken dat 75% van de magistraten zich laat beïnvloeden door aanwezige journalisten... Renault weet dus dat ze niet alleen daar moet staan als ze wil dat de dossiers ad fundum gelezen worden (er is anders geen controle-orgaan meer op onze rechtsprekende macht of onmacht).
Ik probeer ook aan de zittingsdagen in dezer te raken...