Meerten,
Deze Fuego staat in Kootstertille (ligt ergens in de buurt van Drachten) maar ik zou niet weten of hij te koop is. Er stond geen prijs op de voorruit of iets wat wijst op verkoop. Ook werd ik niet aangesproken toen ik foto's aan het maken was.
Zo te zien was de auto kortgeleden gewassen en gepoetst, de ruiten zaten dicht door condens aan de binnenzijde (lekkend dakraampje?).
Verwacht ook niet dat je meteen kunt gaan rijden in een auto die 14 jaar heeft stilgestaan, er zal veel vernieuwd moeten worden zoals distributie, alle vloeistoffen en waarschijnlijk de remschoenen / blokken / schijven.
Justus,
De grille is een standaard fase1 grille waar een set Hella's in gemonteerd is. Zou het spoilerpakket niet van PAM kitkar kunnen zijn? Die leverden in de jaren 90 een spoilerset met side-skirts voor de Fuego.
Ik ga inderdaad weer een jaaroverzicht maken. Helaas heb ik na het maken van het vorige overzicht een IP-ban van het RDW gekregen

, maar er zijn gelukkig andere opties. Eind december plaats ik hem hier weer op het forum met alle toevoegingen en wijzigingen van 2011.