Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Nu mijn cilinderkop weer gemaakt is, wilde ik meteen maar mijn nieuwe waterpomp monteren. Bij deze pomp zit echter het aansluitpijpje bovenop niet. En helaas, is dit pijpje niet uit de oude waterpomp te demonteren. Deze is gebroken. Wie o wie kan me helpen aan dit deeltje (zie afbeelding)?
Gr. Dave
Don't HURRY, be happy!
R15 TL (1975 restauratie nadert het einde)
R17 TL découvrable automatic (1976)
R15 GTL Grand Prix (1977 restauratie start binnenkort)
Laguna coupé 2.0T automaat, 4ws (2013)
Zoe Z.E. Intens 41 kWh (2013)
Alpine A110 (2023)
Van de baas: Mégane E-tech Evolution ER (2023)
Ik gok zelf op geen vonk, want de benzine(damp) ruk je uit de uitlaat als je wat langer start. Maar heb nu even geen tijd om verder te diagnotiseren (moeilijk woord )
Don't HURRY, be happy!
Alpine A110 (2023)
Zo, even op vakantie geweest en vanmorgen nog eens wat geprobeerd. Er was inderdaad geen vonk omdat een klein plaatje in de stroomverdeler sluiting maakte / niet goed zat. Ze doet het dus weer! YES! Alleen nu is het mooie weer op lijkt het ....
Don't HURRY, be happy!
Alpine A110 (2023)
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Ik ben met spoed op zoek naar een kaartlezer voor een laguna 2. Auto komt uit 2003.
Onderdeelnummer is 8200224595, en de garage gaf aan ook dit onderdeelnummer nodig te hebben.
Hopelijk kan iemand mij helpen.
Reacties: 4
Weergaves: 1003
Laatste bericht door Sietse_Laguna 13 aug 2025 14:14
Ik zoek een twingomatic automaat (geen quickshift) om een ombouw van handbak naar automaat te doen heeft iemand iets liggen of een complete twingo matic laat maar horen. (is voor inbouw in het laatste type I op lpg)
Ik ben op zoek naar één (of meer) 15 boheme velg de zilver kleurige uitvoering (niet de rose) volgens mij is het onderdeelnummer 820044950
zaten volgens mij onder clio's en andere initiale uitvoering.
Ik heb al jaren op verschillende sites zoekopdracht voor een Laguna I 2.0 automaat open staan. Die komen nog maar heel sporadisch langs en al een keertje naast het net gevist omdat ik een paar weken weg was voor mijn werk.