Grendelmotor vervangen
Geplaatst: 23 feb 2016 11:27
Van het weekend bij FastNed een 'Accu laden niet mogelijk' gekregen na afloop (!) van het laden. Vervolgens de harde reset waarna het verholpen was. Thusi wederom het geval maar nu ging het ook niet meer weg.
Vandaag was de Zoe bij de dealer, blijkt de grendelmotor van de laadopening kapot. Ergste is, het valt niet onder de aandrijving en heeft dus maar 2 jaar garantie, wat nu al een jaar dus verlopen is.
Samen met de onderhoudsbeurt (was toevallig net tijdervoor) en de nieuwe 12v accu* toch een forse rekening: 220+80+130 zo ongeveer (
)
Hebben anderen al last gehad van een kapotte grendelmotor of heb ik pech gehad met dat ding?
*Misschien niet per se nodig, maar gezien een slechte 12v al eerder in verband is gebracht met een extreem lage range (in een aantal oudere topics), zoals ik laatst in duitsland had, leek het me toch handig dit te laten vervangen zoals Renault omschrijft na 3 jaar.
Vandaag was de Zoe bij de dealer, blijkt de grendelmotor van de laadopening kapot. Ergste is, het valt niet onder de aandrijving en heeft dus maar 2 jaar garantie, wat nu al een jaar dus verlopen is.
Samen met de onderhoudsbeurt (was toevallig net tijdervoor) en de nieuwe 12v accu* toch een forse rekening: 220+80+130 zo ongeveer (

Hebben anderen al last gehad van een kapotte grendelmotor of heb ik pech gehad met dat ding?
*Misschien niet per se nodig, maar gezien een slechte 12v al eerder in verband is gebracht met een extreem lage range (in een aantal oudere topics), zoals ik laatst in duitsland had, leek het me toch handig dit te laten vervangen zoals Renault omschrijft na 3 jaar.