Pagina 1 van 1

ZOE Q210 - SIM kaart?

Geplaatst: 18 jan 2022 15:22
door MatMaas
Ik heb een ZOE Q210 en problemen met het connecten van de app aan de auto.
Mij is opgevallen dat bij de instellingen er geen nummer achter de SIM kaart staat. Betekent dat dat er geen SIM kaart in zit?
Er staat wel dat het systeem verbonden is (links op de foto)

Ook contact gehad met Renault klanten service. Die gaven door het volgende te doen:

----------------
De datasharing-procedure werkt als volgt op het R-LINK systeem:

1) Menu → Services → Instellingen → Delen van gegevens →”Ja” kiezen
2) Auto uitzetten, verlaten en afsluiten en 5 minuten wachten
3) 5 keer kort achter elkaar op de home-button drukken van het R-LINK systeem
4) Menu → Systeem → Status en informatie → Netwerkstatus controleren
---------------

Dit heeft echter niets opgelost

Re: ZOE Q210 - SIM kaart?

Geplaatst: 18 jan 2022 17:04
door zoe2goe
Je kunt proberen zekering F31 los te halen, minuutje wachten en terug te steken.

Klepje links laag bij de bestuurderzijde, twee kolom van links, tweede zekering van onderen. Moet een 10A zekering zijn

Re: ZOE Q210 - SIM kaart?

Geplaatst: 19 jan 2022 14:40
door MatMaas
Het was de 2e zekering van onderen. Toen ik die eruit haalde gaf hij een melding dat de SOS hulpdienst niet werkte. Zekering was goed. Bij terugzetten was melding ook weer weg.
Nog steeds geen sim nummer en als ik de app wil starten geeft die aan dat er geen connected services zijn (waarvan de klanten service zegt dat die wel geactiveerd is)

Denk dat ik toch maar even bij de dealer langs ga.

Dank voor de suggestie