ZOE Q210 - SIM kaart?
Geplaatst: 18 jan 2022 15:22
Ik heb een ZOE Q210 en problemen met het connecten van de app aan de auto.
Mij is opgevallen dat bij de instellingen er geen nummer achter de SIM kaart staat. Betekent dat dat er geen SIM kaart in zit?
Er staat wel dat het systeem verbonden is (links op de foto)
Ook contact gehad met Renault klanten service. Die gaven door het volgende te doen:
----------------
De datasharing-procedure werkt als volgt op het R-LINK systeem:
1) Menu → Services → Instellingen → Delen van gegevens →”Ja” kiezen
2) Auto uitzetten, verlaten en afsluiten en 5 minuten wachten
3) 5 keer kort achter elkaar op de home-button drukken van het R-LINK systeem
4) Menu → Systeem → Status en informatie → Netwerkstatus controleren
---------------
Dit heeft echter niets opgelost
Mij is opgevallen dat bij de instellingen er geen nummer achter de SIM kaart staat. Betekent dat dat er geen SIM kaart in zit?
Er staat wel dat het systeem verbonden is (links op de foto)
Ook contact gehad met Renault klanten service. Die gaven door het volgende te doen:
----------------
De datasharing-procedure werkt als volgt op het R-LINK systeem:
1) Menu → Services → Instellingen → Delen van gegevens →”Ja” kiezen
2) Auto uitzetten, verlaten en afsluiten en 5 minuten wachten
3) 5 keer kort achter elkaar op de home-button drukken van het R-LINK systeem
4) Menu → Systeem → Status en informatie → Netwerkstatus controleren
---------------
Dit heeft echter niets opgelost