Pagina 1 van 1

Laad duur

Geplaatst: 15 aug 2023 21:31
door Injector1
Beste Forumleden,
Wat ook de laad toestand is, de tijd, die aangegeven wordt, is , sinds ongeveer een week, altijd 20,50 uur!
Ik heb zojuist nog een keer getest, 85% in de accu , ik sluit de laadkabel aan en lees de laad tijd uit, weer 20,50 uur .
Dit zie ik in de app, op mijn Samsung smartphone, maar ook op de app , op mijn I-pad.
Terwijl het laden gewoon verloopt en de accu na enkele uren vol is.
Wie herkent het probleem, of heeft de oplossing?
Alvast bedankt voor eventuele reactie.
Injector1

Re: Laad duur

Geplaatst: 16 aug 2023 20:34
door Injector1
Nog even een aanvulling.
De laadtijd op de Samsung en op de I-pad, zijn dus fout.
In de Zoë, is de laadtijd correct.
Vandaag bij de Renault dealer geweest, voor nieuwe voorbanden.
Het probleem besproken en de Zoë is uitgelezen, maar geen storingen.
Dealer heeft geadviseerd, om beide apps te verwijderen en opnieuw te installeren.
Uitgevoerd, helaas heeft het niet geholpen.
Wie weet de oplossing?

Re: Laad duur

Geplaatst: 22 aug 2023 12:48
door Injector1
Vervolg.
Inmiddels contact gehad met klantenservice van Renault.
Ik heb een serie foto’s moeten sturen.
De klacht ligt nu bij Renault Frankrijk.
Wordt vervolgd.

Re: Laad duur

Geplaatst: 22 aug 2023 13:35
door Pepone
Ben ook zeer benieuwd.

Groet, Ron.

Re: Laad duur

Geplaatst: 23 aug 2023 17:23
door Injector1
Probleem opgelost.
Simpel gezegd kwam het hier op neer.
Alle services stonden aan, behalve de service, dat ik de laad duur kon zien, deze stond op hold, bij Renault Frankrijk.
Gr. Injector1