Pagina 1 van 1

ZOE koppelen ZE Connect....

Geplaatst: 12 jul 2021 19:29
door Bjorn_Zoe
Goedenavond mensen,

Sinds enkele dagen ben ik de gelukkige eigenaar van een mooie Renault ZOE uit 2018.
Ik ben al enkele dagen aan het proberen om de My Renault app aan de praat te krijgen, zodat ik informatie over de accu, laadstatus e.d. kan zien op mijn telefoon. Om een voor mij onverklaarbare reden kom ik er maar niet verder mee.

Er is een activeringscode verstrekt door Renault, deze had ik niet bij de auto gekregen.
Ik heb een account aangemaakt, het registreren van de auto lijkt te lukken.
In de app zie ik echter dat de laatste autoactiviteit heeft plaatsgevonden in november 2020. (??)
Hierover wederom contact opgenomen met Renault, zij gaven mij enkele tips:
Gegevens delen uitschakelen, auto afsluiten, wachten, gegevens delen inschakelen, systeem herstarten, allemaal geen enkel effect.
De status in het instellingenmenu staat echter op "verbonden".

We hebben echt alles al geprobeerd, gereset, terug gezet naar fabrieksinstellingen, app er af gegooid en weer er op, auto ontkoppeld en weer gekoppeld, maar niets werkt.

Heeft iemand hier de gouden tip...?

Alvast bedankt voor jullie reacties!

Re: ZOE koppelen ZE Connect....

Geplaatst: 13 jul 2021 12:46
door Riesbak
Al geprobeerd in de app de Zoe te verwijderen? En dan een "nieuwe" Zoe erin te zetten? Lukt het niet is mijn ervaring met klantenservice heel goed, die loodsen je er wel doorheen (als de experts je terugbellen).