Waar is de Nederlandse R-Link store en de R-Link Toolbox?
Geplaatst: 17 jan 2016 16:21
Hallo,
Op 12 januari haalden wij onze nieuwe Renault Zoë (intens) op.
Het lukt nog niet de TomTom kaarten te updaten.
Dit kan alleen via de R-Link store zo heb ik ontdekt.
In de handleiding (van R-Link die bij de auto zat) staat dat ik een account moet aanmaken maken bij R-Link store.
Als ik hier op “R-Link store” klik dan kom ik op deze pagina:
Je ziet dat ik ben ingelogd onder mijn “My renault” account,
Ik ben echter niet bij de R-Link store?
Als ik dan ga “Naar MyRenault” krijg ik dit scherm:
Hoe kom ik nu bij de Nedelandse R-Link store?
p.s. Uiteindelijk is het gelukt via Renault midden oosteb via deze link:http://www.renault-me.com/services/R-Link.html de R-Link toonbox te installeren op mijn iMac laptop. De sd kaart er in en hij zegt….
“Je R-Link-geheugenkaart is up-to-date”.
Vreemd want ik heb geen account aangemaakt bij de R-Link store….
[attachment=0]Screen Shot 2016-01-17 at 16.04.44.png[/attachment
Peter.
M 06 83 79 46 52
Op 12 januari haalden wij onze nieuwe Renault Zoë (intens) op.
Het lukt nog niet de TomTom kaarten te updaten.
Dit kan alleen via de R-Link store zo heb ik ontdekt.
In de handleiding (van R-Link die bij de auto zat) staat dat ik een account moet aanmaken maken bij R-Link store.
Als ik hier op “R-Link store” klik dan kom ik op deze pagina:
Je ziet dat ik ben ingelogd onder mijn “My renault” account,
Ik ben echter niet bij de R-Link store?
Als ik dan ga “Naar MyRenault” krijg ik dit scherm:
Hoe kom ik nu bij de Nedelandse R-Link store?
p.s. Uiteindelijk is het gelukt via Renault midden oosteb via deze link:http://www.renault-me.com/services/R-Link.html de R-Link toonbox te installeren op mijn iMac laptop. De sd kaart er in en hij zegt….
“Je R-Link-geheugenkaart is up-to-date”.
Vreemd want ik heb geen account aangemaakt bij de R-Link store….
[attachment=0]Screen Shot 2016-01-17 at 16.04.44.png[/attachment
Peter.
M 06 83 79 46 52