Pagina 1 van 1

Waar is de Nederlandse R-Link store en de R-Link Toolbox?

Geplaatst: 17 jan 2016 16:21
door peter.ras
Hallo,

Op 12 januari haalden wij onze nieuwe Renault Zoë (intens) op.

Het lukt nog niet de TomTom kaarten te updaten.

Dit kan alleen via de R-Link store zo heb ik ontdekt.
In de handleiding (van R-Link die bij de auto zat) staat dat ik een account moet aanmaken maken bij R-Link store.
Screen Shot 2016-01-17 at 15.43.35.png
Als ik hier op “R-Link store” klik dan kom ik op deze pagina:
Screen Shot 2016-01-17 at 15.58.46.png
Je ziet dat ik ben ingelogd onder mijn “My renault” account,

Ik ben echter niet bij de R-Link store?
Als ik dan ga “Naar MyRenault” krijg ik dit scherm:
Screen Shot 2016-01-17 at 16.00.46.png


Hoe kom ik nu bij de Nedelandse R-Link store?


p.s. Uiteindelijk is het gelukt via Renault midden oosteb via deze link:http://www.renault-me.com/services/R-Link.html de R-Link toonbox te installeren op mijn iMac laptop. De sd kaart er in en hij zegt….

“Je R-Link-geheugenkaart is up-to-date”.
Vreemd want ik heb geen account aangemaakt bij de R-Link store….

[attachment=0]Screen Shot 2016-01-17 at 16.04.44.png[/attachment



Peter.


M 06 83 79 46 52

Re: Waar is de Nederlandse R-Link store en de R-Link Toolbox

Geplaatst: 18 jan 2016 11:15
door Huite
Account is zo te zien aangemaakt.
Heb je ook je auto in MyRenault bekend gemaakt met kenteken of chassisnummer?
Zo te zien niet want het tabje R-Link ontbreekt bij jou.
Via die tab kom je in de "store".

Re: Waar is de Nederlandse R-Link store en de R-Link Toolbox

Geplaatst: 18 jan 2016 16:58
door Bas1975
Om een of andere manier mis je de R-Link knop/tab links. Je zou kunnen proberen je auto uit je MyRenault account te verwijderen en weer toe te voegen mbv chasisnummer. Als dit niet help kun je via helpdesk importeur je auto toe alten voegen.

Re: Waar is de Nederlandse R-Link store en de R-Link Toolbox

Geplaatst: 18 jan 2016 18:52
door peter.ras
Heren, dank!

Ik heb "mijn auto" verwijderd en opnieuw aangemaakt en toen verscheen opeens de juiste link.
Vreemd want "mijn auto" was niet door mijzelf aangemaakt en het chassinummer was al ingevuld.
Maar goed, ik ben blij en de SD kaart werd gelijk ge-update, wat eerder niet werkte.

Nogmaals bedankt.
Gr.
Peter Ras.

Re: Waar is de Nederlandse R-Link store en de R-Link Toolbox

Geplaatst: 18 jan 2016 19:18
door Bas1975
Mooi dat het opgelost is, veel plezier en veilige kilometers met je nieuwe auto1