Pagina 1 van 1

Rlink store uitgegrijsd?

Geplaatst: 18 mar 2018 17:50
door Noppie
Wellicht kan iemand me helpen:

Ik heb een geïmporteerde Renault Zoe uit Frankrijk, 2014 (Q210).
Alles in de R-link functioneert, behalve de R-link store, deze blijft grijs.
Alles al geprobeerd, reset, terug naar fabrieksinstellingen, enz. maar het blijft grijs, terwijl de apps die ik in NL heb aangeschaft wel werken en zichtbaar zijn (MyZE@Interactive).

Af en toe verschijnen er in het berichten scherm Franse meldingen dat bepaalde applicaties (in de NL Rlinkstore aangeschaft)geactiveerd zijn. Deze meldingen kan ik dan niet verwijderen, tenzij ik terug ga naar de fabrieksinstellingen, dan zijn ze weg.

Iemand deze ervaring ook?

Re: Rlink store uitgegrijsd?

Geplaatst: 30 apr 2018 14:05
door W.Jonker
Ik ben ook bezig met Rlink aktief te krijgen in nederland. Ook mijn auto is geimporteerd uit frankrijk.
Ik denk zelf dat er nog wat pointertjes verzet moeten worden om alles goed te laten verlopen, Renault Nederland is als het goed is voor mij bezig.

Ik ben ook benieuwd hoe het bij uw auto ondertussen is?

Re: Rlink store uitgegrijsd?

Geplaatst: 30 apr 2018 15:14
door Noppie
Hij doet het nog steeds niet helaas

Re: Rlink store uitgegrijsd?

Geplaatst: 30 apr 2018 15:19
door W.Jonker
Heb je contact gehad met Renault Nederland?