Pagina 1 van 1
Live services
Geplaatst: 10 sep 2018 16:50
door Wvunderi
Wij hebben een Renault Grande Scenic met ingebouwd navigatiesysteem. Altijd live services gebruikt. Ideaal.
Nu heb ik vrij recent via tom tom de navigatie software geüpdate. Sindsdien werkt liveniet meer.
Live services is geactiveerd, maar geeft aan geen verbinding te kunnen maken.
Tomtom verwijst mij naar de dealer. Ik vind het vreemd dat live services het altijd gedaan heeft en nu ineens niet meer.
Wie weet meer??
Re: Live services
Geplaatst: 13 sep 2018 17:21
door drefacteur
Was bij mij ook zo.Kan het zijn dat uw abonnement verlopen is.Dan moet ge het terug aankopen via R-Link.
Dré
Re: Live services
Geplaatst: 16 okt 2018 08:23
door HenriHeikens
Sinds 3 dagen heb ik ook geen life services (IQ) meer zonder aanleiding.
Ik heb dus niet nieuwe updates gedaan oid. Helpdesk gisteren gebeld en gevraagd om een oplossing.
Echter er zitten geen techneuten en de garage kan het ook niet vanwege ontbreken van kennis. Ik ben benieuwd hoe jullie dit weer actief hebben gekregen.
Re: Live services
Geplaatst: 16 okt 2018 09:46
door Erike1
Dit schijnt een oplossing te zijn:
- Kies in het R-Lnk hoofdmenu voor Services
- Kies daarna voor Instellingen
- Kies nu voor 'Instelling voor delen gegevens' en kies optie 'Nee'
- Op dit punt graag de R-Link uitzetten, de auto uitzetten, de auto verlaten en de deuren vergrendelen. Dit veroorzaakt een reset van het systeem.
- Na 5 min kunt u alles weer aanzetten.
- Graag dan de zelfde stappen als hierboven beschreven doorlopen, maar nu met optie 'Ja' bij de 'Instelling voor delen gegevens' .
Gaat trouwens wel lekker bij Renault. Auto's de verdwijnen uit de rlink store, live services die uitvallen.