Pagina 1 van 1

Niet kunnen verlengen TomTom live services

Geplaatst: 30 jan 2020 10:13
door Riesbak
Mocht iemand net zoals ik al vanaf december zitten proberen om Live Services te verlengen, en krijg je ook de melding: "AANKOOP NIET MOGELIJK", zie hieronder de reactie van Renault klantenservice:



Wij danken u hartelijk voor uw bericht dat wij op 29 januari jl. ontvingen, waarin u meldt dat het niet mogelijk is om de TomTom Live & Connectivity service te verlengen in de R-LINK Store.

Normaliter zou de service verlengd moeten kunnen worden in de R-LINK Store voordat de service afloopt. Echter door een technisch mankement in de R-LINK Store is het op dit moment niet mogelijk. De datum waarop het servicecontract afloopt zal afgewacht moeten worden waarna het mogelijk zou moeten zijn om deze weer opnieuw aan te kopen in de servicecatalogus.

Mocht het na deze datum niet lukken dan zullen wij contact opnemen met de onze desbetreffende afdeling om de service te kunnen laten verlengen.

Re: Niet kunnen verlengen TomTom live services

Geplaatst: 30 jan 2020 21:03
door Marguerite
Lekker wollig verhaal....

Re: Niet kunnen verlengen TomTom live services

Geplaatst: 14 feb 2020 11:29
door Riesbak
Heb nu in de rlink store deze hele, KUCH, duidelijke mededeling:

Afbeelding

Wat ik hier nu weer mee moet.....

Re: Niet kunnen verlengen TomTom live services

Geplaatst: 25 mar 2020 22:04
door groen_duiven
Is hier inmiddels een follow up over ?

Bij mij loopt dit in april af, in de auto krijg ik daar ook melding over.

Wanneer ik in de R-Link store kies via 'Mijn Apps & Services' en dan kies voor 'Mijn abonnement verlengen' krijg ik ook de melding dat de Aankoop niet mogelijk is.

Echter wanneer ik gewoon via 'Servicecatalogus'-> 'Apps & Services'-> 'Essentials' kies voor 'TomTom Live and Connectivity' dan kan ik wel voor € 119,00 wel 36 maanden selecteren. Ik kan verder, maar weet niet of na het scherm van 'Valideren' nog een scherm komt of dat ik op dat moment al wat gekocht heb.


groen_duiven

Re: Niet kunnen verlengen TomTom live services

Geplaatst: 15 apr 2020 22:07
door groen_duiven
Gisteren nogmaals in R-Link store via Mijn Apps & Services geprobeerd te verlengen. Wederom melding dat Aankoop niet mogelijk is.

Vervolgens met Renault Nederland gebeld. Ik kreeg advies om het va Apps en Services te doen.
Hier gekozen voor 3 jaar TomTom Live and Connectivity en kon deze vervolgens bestellen en afrekenen via creditcard.
En tijdens telefoongesprek kwam bij Mijn Apps & Services nieuwe abonnement erbij te staan ingaande 21-04-2023.
Dus werd er ook direct rekening gehouden met feit dat huidige abonnement nog tot 21-04-2020 loopt.


Ook nog even vraag gesteld over de kaart. Wederom de bevestiging dat in mei nieuwe SD-kaarg komt met versie 10.45 op een 16 GB kaart.
Hiermee is probleem van geen updates via huidige kaart (ivm maar 8 GB grootte) over en zou frequentie van nieuwe kaarten ook weer omhoog gaan via website/internet.

Ik wacht weer af...


groen_duiven

Re: Niet kunnen verlengen TomTom live services

Geplaatst: 29 sep 2021 21:19
door E20
Ik heb nu, ruim anderhalf jaar na start van deze topic, geprobeerd mijn Live Service in de R-link Store te verlengen omdat deze na 36 maanden verlopen is. Nergens iets te vinden om te updaten. Triest voor een bedrijf als Renault.

Re: Niet kunnen verlengen TomTom live services

Geplaatst: 22 apr 2024 16:20
door benkapper
Kan tomtom services niet verlengen in de r-link store. wie kan mij daarbij helpen?

Re: Niet kunnen verlengen TomTom live services

Geplaatst: 26 apr 2024 09:12
door E20
Schijnt niet meer mogelijk te zijn. Dat is mede de reden dat ik afscheid heb genomen van Renault. Ze vertolken een duurzaam en lang gebruik van hun producten maar spreken zich op onderdelen aardig tegen.