Pagina 1 van 1

2e hands Zoe r110 - kan iPhone app niet verbinden met r-link

Geplaatst: 06 nov 2023 20:18
door onneschouten
Hallo,

Ik ben nieuw hier op het forum, ivm aanschaf van een 2e hands Zoe r110.
Erg tevreden over de auto, echter het lukt me niet hem te koppelen aan de MyRenault app. Ook obv de info op het forum ben ik er nog niet uit.
Doel is dus de Zoe te koppelen in de MyRenault app, met name om de actieradius te kunnen zien en de voorverwarming te activeren.

Wat ik al geprobeerd heb:
(1) Via de Zoe verbinden
- SD kaart uit de auto gehaald
- Via r-link store de "My Z.E. connect 12 maanden gratis" app op de SD kaart gezet
- SD kaart in de Zoe gestopt, waarna de app beschikbaar is in de r-link store in de Zoe
- App 'gekocht' in de r-link store (zie foto), mailadres ingevuld, land ingevuld, vervolgens krijg ik echter de melding: "de dienst is niet beschikbaar voor het ogenblik" (zie foto)

(2) Via de MyRenault app verbinden
- App geïnstalleerd op mijn iPhone
- Obv VIN nummer de auto toegevoegd
- Geprobeerd te connecten met de auto geeft de melding: 'your connected services have expired' (zie foto)
- Als ik dan op 'subscribe' klik kom ik in mijn MyRenault account (via de browser) maar daar kan ik helemaal niks verlengen / subscriben.

Ik heb ook meerdere keren 72 uur gewacht en opnieuw geprobeerd.
Zijn er nog andere dingen die ik kan proberen?
Mijn dank is groot! :-D

Re: 2e hands Zoe r110 - kan iPhone app niet verbinden met r-link

Geplaatst: 10 nov 2023 07:40
door onneschouten
Opgelost! Ik kreeg ineens toch een activatiecode code toegestuurd vanuit Renault welke ik kon invoeren in de app. Nu ben ik connected :-)