Order volgen niet meer mogelijk?
Geplaatst: 15 jul 2016 15:01
Ik heb een Talisman besteld. Gaat om een lease auto, daadwerkelijke bestelling loopt dus via leasemaatschappij. Op de MyRenault site kan je de status van je bestelling verder volgen als je daar het ordernummer invult. Op mijn vraag aan de dealer om het ordernummer, kreeg ik gisteren te horen dat het niet meer mogelijk is om de auto te volgen. Lijkt mij vreemd, want de MyRenault site biedt keurig de mogelijkheid om het ordernummer van je bestelde Renault in te vullen. Verder kwam het alleraardigste call center meisje van de leasemaatschappij niet verder dan de opmerking dat ze het Renault ordernummer niet kon geven, "omdat ze dat nooit deden".
Daarom, een klein verificatie vraagje: zijn er mensen die op dit moment ook een Talisman in bestelling hebben en gewoon de status van de bestelling kunnen volgen via MyRenault obv het ordernummer?
Daarom, een klein verificatie vraagje: zijn er mensen die op dit moment ook een Talisman in bestelling hebben en gewoon de status van de bestelling kunnen volgen via MyRenault obv het ordernummer?