Pagina 1 van 1
Coyote - Verbinding met de server onmogelijk
Geplaatst: 30 apr 2017 17:19
door proza
Kan wachten totdat ik een ons weeg maar de Coyote app kan de server niet vinden. Alle andere items in R-Link2 lijken allemaal goed te werken behalve deze, iemand een tip. Kadjar sinds een week in bezit (2e eigenaar).
Re: Coyote - Verbinding met de server onmogelijk
Geplaatst: 30 apr 2017 19:27
door Bert O.
Aangezien je aangeeft dat al de rest goed werkt, waarschijnlijk een nutteloos antwoord, maar toch - to be sure:
Je hebt je online diensten toch geactiveerd? Als de dealer dat nog niet voor jou gedaan heeft, moet je dat zelf doen en kan tot 72u duren voor het allemaal actief is. Bij mij was het op een zondag na een uur al actief, maar soit...
Re: Coyote - Verbinding met de server onmogelijk
Geplaatst: 30 apr 2017 19:57
door proza
Online op de
R-LINK Store zie ik bij 'Mijn Producten' het volgende, niets van Coyote. Maar ik denk dat de App nog in de auto stond door een eerdere installatie. Ik denk dat er nu alleen TomTom Traffic 'opnieuw' is geactiveerd.
Re: Coyote - Verbinding met de server onmogelijk
Geplaatst: 30 apr 2017 20:12
door Bert O.
Staat ie ook niet bij je apps? (mijn apps beheren, doorklikken naar R-link)
Zoniet, kan je hem niet installeren?
Bij mij staat ie er zelfs 2x tussen, waarbij 1x 'aangekocht via een pack' en 1x 'verlopen', dus ik vermoed dat ie er wel *zou moeten* tussenstaan...
Re: Coyote - Verbinding met de server onmogelijk
Geplaatst: 30 apr 2017 20:22
door proza
Hier zie ik Coyote inderdaad wel,
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Re: Coyote - Verbinding met de server onmogelijk
Geplaatst: 30 apr 2017 20:31
door Bert O.
Kan je daar niet op klikken en 'm activeren ofzo? Ik weet niet meer hoe ik dat destijds gedaan heb.
Je kan ook proberen om in een van je hoofdscherm de Coyote widget toe te voegen.
Coyote - Verbinding met de server onmogelijk
Geplaatst: 30 apr 2017 20:34
door proza
Ik kan erop klikken maar de volgende stap weet ik niet of dit wel zo handig is om deze met een JA te bevestigen.
Widget is toe te voegen in startschermen, zo kwam immers de eerste melding / vraag tot stand
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Re: Coyote - Verbinding met de server onmogelijk
Geplaatst: 30 apr 2017 20:51
door Bert O.
Tja, ik zou zeggen 'op eigen risico'. Vermoedelijk zal je jezelf terug moeten inloggen nadien ofzo... Maar als je op safe wil spelen, zou ik een ritje langs de dealer of een telefoontje naar Renault proberen...
Re: Coyote - Verbinding met de server onmogelijk
Geplaatst: 01 mei 2017 21:59
door proza
Zojuist de stoute schoenen aangedaan maar de optie "Applicatiedata wissen" geeft geen oplossing.
Re: Coyote - Verbinding met de server onmogelijk
Geplaatst: 02 mei 2017 17:45
door rvdgaag
Als je geen abonnement hebt doet hij het ook niet !
Re: Coyote - Verbinding met de server onmogelijk
Geplaatst: 02 mei 2017 18:18
door proza
Dat is denk ik ook het probleem, het is geen combi pack TomTom Traffic en Coyote Series en Connectivity die in de R-LINK store beschikbaar is. Coyote app stond nog geïnstalleerd in de auto (app niet verwijderd), deze heb ik net verwijderd. Het lijkt erop dat er alleen een TomTom Traffic and Connectivity voor 12mnd ge-heractiveert is in de wagen bij de aankoop van de auto een week geleden.
Re: Coyote - Verbinding met de server onmogelijk
Geplaatst: 07 mei 2017 21:33
door proza
Probleem is opgelost, app is toegevoegd door Renault waardoor ik de installatie via de usb stick succesvol (90 dagen trail) kon installeren.
