Pagina 1 van 1

COYOTE / DIGITAL SERVICES

Geplaatst: 25 feb 2020 13:01
door Ich_kw
Ik heb momenteel een Thalisman van 2017. 2de eigenaar.
Ik heb al een software update gedaan.
Aangezien ik ook graag Coyote zou gebruiken, heb ik hier een jaar abo opgenomen en is actief. App is geupdate naar laatste versie.
Echter hij wil niet werken. Tijdens opstart zet ie steeds, "verbinding met de server onmogelijk. Probeer het later opnieuw"

Hoe werkt de Coyote app eigenlijk? Heeft die live/internet connectie nodig? Moet ik om coyote te kunnen gebruiken ook een abo nemen op digital services?

Alvast bedankt voor het lezen en de eventuele antwoorden.

Mvg,

Re: COYOTE / DIGITAL SERVICES

Geplaatst: 28 feb 2020 21:52
door exroosje
Coyote is een online dienst dus zonder dataverbinding doet dat niets. Wel zou ik verwachten dat als je een abbo op coyote neemt je gewaarschuwd wordt dat dit zonder online abbo niet werkt... Of dat de dataverbinding bij het coyote abbo is inbegrepen....
Vooral omdat je het ook als bundel kan kopen, wat je kennelijk had moeten doen. Is nog iets voordeliger. Ben benieuwd naar je ervaringen, krijg weinig info over dekking coyote in NL omdat iedereen op flitsmeister zit.

Re: COYOTE / DIGITAL SERVICES

Geplaatst: 29 feb 2020 09:50
door puccini
Iedereen op flitsmeister ?
Nou ik ken genoeg mensen waarbij dit niet het geval is !

COYOTE / DIGITAL SERVICES

Geplaatst: 01 mar 2020 13:14
door TheSarge
Ik heb laatst ook coyote gekocht voor drie jaar. Werkte daarna direct in de auto. Heb 1 keer de melding over verbinding gehad, maar na 30 seconden werkte het gewoon.

Dealer heeft ooit voor TomTom live de dataverbinding ingesteld. Wel krijg ik dit elke keer te zien bij het starten van de auto (dat het gedeeld wordt) en is daarna weg

Re: COYOTE / DIGITAL SERVICES

Geplaatst: 02 mar 2020 14:09
door exroosje
En hoe bevalt het? Krijg je ook betrouwbaar de meldingen van mobiele flitsers? Heb je het wel eens vergeleken met andere communities?

Altijd als ik zoek op feedback over coyote krijg ik gebruikers uit Belgie of hele oude posts. Misschien zit niet iedereen op Flitsmeister, zoals ik eerder beweerde, maar Coyote is hier nauwelijks populair vanwege de gratis beschikbaarheid van Flitsmeister. Dus vrijwel iedereen geïnteresseerd in een flits toepassing kijkt eerst naar Flitsmeister. Coyote kost toch significant geld, enige voordeel is dat he lekker geïntegreerd is...

Re: COYOTE / DIGITAL SERVICES

Geplaatst: 02 mar 2020 14:55
door TheSarge
Ik ben nog geen mobiele flitsers tegengekomen dus kan hier weinig over melden.

Ach ik heb gewoon geen zin om mijn mobiel elke keer in te stellen op Flitsmeister.
Als ik AppleCarplay kan regelen (misschien middels andere USB module, zoals in een ander topic leden melden) dan is coyote geen optie meer en gebruik ik flitsmeister

Re: COYOTE / DIGITAL SERVICES

Geplaatst: 02 mar 2020 19:06
door rvdgaag
Ik heb een half jaar Coyote gebruikt naast Flitsmeister en Waze. (30K km)

Conclusie, zelden staat er een melding in Coyote terwijl Flitsmeister en Waze wel de flitsers weten, zelfs sommige trajectcontroles staan niet in Coyote.

Conclusie, Coyote is weggegooid geld.

Re: COYOTE / DIGITAL SERVICES

Geplaatst: 26 mar 2020 21:28
door TheSarge
TheSarge schreef:Ik ben nog geen mobiele flitsers tegengekomen dus kan hier weinig over melden.

Ach ik heb gewoon geen zin om mijn mobiel elke keer in te stellen op Flitsmeister.
Als ik AppleCarplay kan regelen (misschien middels andere USB module, zoals in een ander topic leden melden) dan is coyote geen optie meer en gebruik ik flitsmeister
Ook ik moet hierop terugkomen.......
Vandaag post gekregen van onze vrienden uit Leeuwarden. Terwijl ik voorbij een flitser reed werd hij gemeld op BNR. Coyote gaf geen melding. Je bent bij Coyote afhankelijk van andere gebruikers voor het melden van mobiele flitsers.

Heb het voor 3 jaar.
Waar ik me ook aan erger bij Coyote is dat elke trajectcontrole wordt aangekondigd met de gesproken mededeling dat het om 100km/u gaat terwijl de borden langs de weg én de melding op het scherm bijv. wel 80km/u aangeeft.