updaten lukt niet
Geplaatst: 26 apr 2020 18:44
Beste mensen,
Sinds vorig jaar (dec. 2019) probeer ik al de kaarten te updaten. Volgens de dealer (die gestopt is) was dit een kwestie van een paar minuten. Inmiddels 15 telefoontjes verder en 28 e-mails geen resultaat. Volgens Renault NL staat er iets verkeerd, wat lastig te verhelpen is. Updaten van kaarten is onnodig complex, gevolg is dat mijn Renault Megane IV Limited is voorzien van kaarten van 2017 terwijl ik gewoon recht heb op 3 updates. Dealers zijn gericht op verkopen van auto's en niet op de klanten.
Zijn er meer met deze problemen?
Sinds vorig jaar (dec. 2019) probeer ik al de kaarten te updaten. Volgens de dealer (die gestopt is) was dit een kwestie van een paar minuten. Inmiddels 15 telefoontjes verder en 28 e-mails geen resultaat. Volgens Renault NL staat er iets verkeerd, wat lastig te verhelpen is. Updaten van kaarten is onnodig complex, gevolg is dat mijn Renault Megane IV Limited is voorzien van kaarten van 2017 terwijl ik gewoon recht heb op 3 updates. Dealers zijn gericht op verkopen van auto's en niet op de klanten.
Zijn er meer met deze problemen?