Renault Voice of Customer. Enquête contact Klantenservice
Geplaatst: 13 jun 2016 13:25
Na elke contact met de Klantenservice van Renault krijgt de klant, van TNS een Enquête verzoek.
Wat vinden jullie hiervan, is het niet een beetje overdreven?
In mijn geval heb ik een vraag neergelegd bij de Klantenservice, waarop ik antwoord kreeg, maar gelijk is afgesproken om in contact te blijven tot de zaak opgelost is. Aangezien dit nog niet het geval is, heeft m.i. een Enquête (nog) geen zin. Bovendien, wat doen ze met een negatieve Enquête?
Ik zie, indien nodig, liever een mogelijkheid om een klacht te kunnen indienen. En zeker niet bij de Klantenservice over de Klantenservice.
Wat vinden jullie hiervan, is het niet een beetje overdreven?
In mijn geval heb ik een vraag neergelegd bij de Klantenservice, waarop ik antwoord kreeg, maar gelijk is afgesproken om in contact te blijven tot de zaak opgelost is. Aangezien dit nog niet het geval is, heeft m.i. een Enquête (nog) geen zin. Bovendien, wat doen ze met een negatieve Enquête?
Ik zie, indien nodig, liever een mogelijkheid om een klacht te kunnen indienen. En zeker niet bij de Klantenservice over de Klantenservice.