Pagina 1 van 1

Kan niet inloggen op "Mij Renault" en de R-Link store

Geplaatst: 09 dec 2016 00:33
door Eric H
Ik Kan niet inloggen op "Mij Renault" en de R-Link store !
Hebben er meer hier ook last van, krijg steeds de melding dat er een technische fout is.
Lukt niet op me Samsung Galaxy S7, Samsung Galaxy Tab S2 en me Windows 10 Laptop

Re: Kan niet inloggen op "Mij Renault" en de R-Link store

Geplaatst: 09 dec 2016 08:43
door Axel57
Nee geen problemen. Gebruik je onderstaande link?

https://nl.rlinkstore.com/

Re: Kan niet inloggen op "Mij Renault" en de R-Link store

Geplaatst: 11 dec 2016 15:33
door avdb55
Weet niet wat ze daar aan het doen zijn, maar jofel is het niet.
Op de MAC werkt het niet.
Op de PC moet ik iedere paar maanden een nieuw wachtwoord aanvragen. Zo ook weer vandaag. Dan lukt het wel.

Maar hieraan gerelateerd: bij mijn vorige bezoek leek het alsof er een soort van abonnement op de europa-kaarten was (3jr incl meerdere updates per jaar voor € 169,-) Nu weer verdwenen. kun je alleen 1 update kopen voor € 99
Iemand geprobeerd dat abo te doen?

Re: Kan niet inloggen op "Mij Renault" en de R-Link store

Geplaatst: 12 dec 2016 07:20
door Axel57
Zoals gezegd nergens last van.

Die "update" zit onder STAY-UP-TO-DATE. 149 euro voor Europa 36 maanden.

Bij mij nog steeds aanwezig in de shop.

Re: Kan niet inloggen op "Mij Renault" en de R-Link store

Geplaatst: 12 dec 2016 19:42
door avdb55
@Axel57: Inderdaad, er is nu een logo "I stay up to date" met daarin de aboservice.
heb jij die al gebruikt?

Re: Kan niet inloggen op "Mij Renault" en de R-Link store

Geplaatst: 12 dec 2016 20:02
door Axel57
Nee, heb even getwijfeld maar wij rijden niet heel veel dus vond het dan weer zonde geld.

Ik doe het maar met de gratis updates

Re: Kan niet inloggen op "Mij Renault" en de R-Link store

Geplaatst: 16 dec 2016 12:08
door FrankV
Sinds de grote laatste wijziging van de My Renault website (waarom????), had ik dusdanige problemen met inloggen en moest ik voor de store weer allerlei codes van het R-Link systeem hebben"(waarom zijn de gegevens niet behouden.....?), dat ik het heb opgegeven. Op het moment dat ik me echt ga ergeren aan het niet up-to-date zijn van de kaart, zal ik wel weer een poging doen om mij aan te melden. Aangezien ik gelukkig nog beschik over een behoorlijke portie gezond verstand, zal dat nog wel even duren.

Re: Kan niet inloggen op "Mij Renault" en de R-Link store

Geplaatst: 16 dec 2016 12:18
door Axel57
Ja waarom vraag ik mij ook af.

Het opnieuw aanmelden was vervelend maar ook weer niet zoveel werk.

Re: Kan niet inloggen op "Mij Renault" en de R-Link store

Geplaatst: 10 jan 2017 20:23
door Eric H
Het blijft bij mij ook tobben om bij me R-Link in te loggen, moest eerst een nieuw wachtwoord aanvragen, ben ik eindelijk ingelogd zijn alle gegevens van mijn R-Link verdwenen. :doh:
Moet hem nu weer opnieuw registreren dus chassisnummer weer invoegen, die stond gelukkig nog bij Mij Renault gegevens, maar moet wel weer het serienummer opnieuw registreren.
Leuk zo'n aangepaste website. :cry2:

Re: Kan niet inloggen op "Mij Renault" en de R-Link store

Geplaatst: 10 jan 2017 23:27
door FrankV
Was ook mijn ervaring. Ben gestopt toen ik het serienummer van mijn R-Link systeem moest invoeren. Was er even helemaal klaar mee en ben dus niet naar buiten gegaan om het nummer op te zoeken.
Ik snap niet dat Renault bij de update van de website er niet voor heeft gezorgd dat geregistreerde gebruikers eenvoudig overgezet werden.
Is een vrij simpele handeling, maar blijkbaar was men even vergeten dat de website er voor de gebruikers is en niet voor Renault zelf.

Re: Kan niet inloggen op "Mij Renault" en de R-Link store

Geplaatst: 12 jan 2017 05:46
door Gsus
Wat ik niet begrijp is waarom ik in de auto niet een optie heb om apps te downloaden of zo. En dan nog: Het enige dat ik ooit te zien kreeg was "de beschikbare updates zijn niet beschikbaar".
Hoe stom is dat...
-

Re: Kan niet inloggen op "Mij Renault" en de R-Link store

Geplaatst: 13 jan 2017 21:02
door Eric H
Kon Vanavond zowaar weer inloggen op MyRenault, ook inloggen bij de R-Link Store lukte nu weer.
Alleen moest ik mijn R-Link wel weer opnieuw aanmelden, je hebt dan je Chassisnummer van de auto nodig en je hebt het Serienummer van je R-Link nodig, na deze beide ingevoerd te hebben kwam ik op een mooie nieuwe aangepaste website en kreeg ik een duidelijk overzicht van al mijn Apps en producten.
Toen ik dus vanavond eindelijk weer kon inloggen zag ik meteen de melding dat er een Systeemupdate voor me was dus zal ik die komende dagen eens op het SD kaartje downloaden en in de R-Link installeren. ( zie bijlage )

Het Serienummer van je R-Link kan je simpel kopiëren als je het Sd kaartje in je computer stopt en de R-Link Toolbox opent.( of deze opent vanzelf )
Je ziet dan meteen een klein venstertje waarin staat "Serienummer Kopiëren" klik hier 1x op en je kan in je Aanmeld procedure dit serienummer dan simpel in het betreffende veld plakken.
Mocht iemand al weten wat deze nu nieuwe systeemupdate inhoud dan hoor ik dat graag.
groeten,
Eric H