Coyote service werkt niet?
Geplaatst: 17 jun 2015 20:51
Vandaag onze Captur dci Dynamique opgehaald bij de dealer.
WauW! Wat een geweldige wagen in elk opzicht. De kleurstelling Brun Moka met een zwart dak en zilveren skidplates is ook zó mooi. 100% blij mee.
Nu alles aan het ontdekken en rustig inrijden.
Spelende met de R-link zag ik dat de Coyote app al voorgeïnstalleerd was. Deze werkt echter niet. Krijg telkens de melding 'kan geen verbinding maken met de coyote service'.
Waar ligt dit aan?
Ik zie wel in het meldingenscherm: 'kennisgeving service activation request Uw aanvraag is in goede orde ontvangen en wordt momenteel verwerkt. U ontvangt bericht zodra het activeren van de service heeft plaatsgevonden'
Is de melding afkomstig van Coyote? Of is dit gewoon de algehele TomTom live activering die de dealer dus vandaag voor me gedaan heeft?
WauW! Wat een geweldige wagen in elk opzicht. De kleurstelling Brun Moka met een zwart dak en zilveren skidplates is ook zó mooi. 100% blij mee.
Nu alles aan het ontdekken en rustig inrijden.
Spelende met de R-link zag ik dat de Coyote app al voorgeïnstalleerd was. Deze werkt echter niet. Krijg telkens de melding 'kan geen verbinding maken met de coyote service'.
Waar ligt dit aan?
Ik zie wel in het meldingenscherm: 'kennisgeving service activation request Uw aanvraag is in goede orde ontvangen en wordt momenteel verwerkt. U ontvangt bericht zodra het activeren van de service heeft plaatsgevonden'
Is de melding afkomstig van Coyote? Of is dit gewoon de algehele TomTom live activering die de dealer dus vandaag voor me gedaan heeft?