Pagina 1 van 1

MyRenault app ververst niet meer

Geplaatst: 07 feb 2024 18:34
door onneschouten
Hallo,

Ik gebruik de MyRenault app voor de Zoe regelmatig om de actieradius te checken zodat ik weet of ik moet opladen of niet.

Sinds 31-1 ververst deze niet meer, blijft de status van 31-1 tonen als ik de app open.

Wat ik al heb geprobeerd:
- app herstart
- gecontroleerd op update van de app (maar was al up-to-date)
- mobiel herstart
- Zoe gedisconnect in de app en opnieuw toegevoegd met koppelcode
- op andere telefoon (waar dezelfde Zoe aan gekoppeld is) geprobeerd maar ook daar geeft hij de status van 31-1 aan

Herkent iemand dit?
Suggesties wat ik verder nog kan proberen?

Het is geen ramp maar best irritant..
-

Re: MyRenault app ververst niet meer

Geplaatst: 25 feb 2024 12:13
door onneschouten
Ik heb het kunnen oplossen. Weet niet welke stap t verschil gemaakt heeft maar dit heb ik gedaan:

Ik zag dat ik in de auto geen netwerkverbinding meer had met r-link store.

- zekering eruit en in gedaan (2e kolom van links, 2e van onder)
- 5x kort op home knop gedrukt
- verbinding gecontroleerd in display auto, die was er weer
- app maakte nog steeds geen verbinding
- in app de zoe disconnected, verwijderd en opnieuw toegevoegd met vin en activatiecode die ik heb gebruikt toen ik de auto kocht
- app werkt nu weer, ik ben blij :-)