MyRenault app ververst niet meer
Geplaatst: 07 feb 2024 18:34
Hallo,
Ik gebruik de MyRenault app voor de Zoe regelmatig om de actieradius te checken zodat ik weet of ik moet opladen of niet.
Sinds 31-1 ververst deze niet meer, blijft de status van 31-1 tonen als ik de app open.
Wat ik al heb geprobeerd:
- app herstart
- gecontroleerd op update van de app (maar was al up-to-date)
- mobiel herstart
- Zoe gedisconnect in de app en opnieuw toegevoegd met koppelcode
- op andere telefoon (waar dezelfde Zoe aan gekoppeld is) geprobeerd maar ook daar geeft hij de status van 31-1 aan
Herkent iemand dit?
Suggesties wat ik verder nog kan proberen?
Het is geen ramp maar best irritant..
-
Ik gebruik de MyRenault app voor de Zoe regelmatig om de actieradius te checken zodat ik weet of ik moet opladen of niet.
Sinds 31-1 ververst deze niet meer, blijft de status van 31-1 tonen als ik de app open.
Wat ik al heb geprobeerd:
- app herstart
- gecontroleerd op update van de app (maar was al up-to-date)
- mobiel herstart
- Zoe gedisconnect in de app en opnieuw toegevoegd met koppelcode
- op andere telefoon (waar dezelfde Zoe aan gekoppeld is) geprobeerd maar ook daar geeft hij de status van 31-1 aan
Herkent iemand dit?
Suggesties wat ik verder nog kan proberen?
Het is geen ramp maar best irritant..
-