Pagina 1 van 1

Navigatie kletst door telefoongesprek heen

Geplaatst: 22 okt 2019 19:30
door HenkRenting
Hallo,
Vrijdag mijn nieuwe Clio V opgehaald en merkte vandaag het volgende:
Als ik in een telefoongesprek zit en er volgt een navigatie aanwijzing, dan kletst deze dame dwars door mijn gesprek heen. De navigatie wordt dus niet gemute.
Superirritant omdat je de persoon aan de andere kant van de lijn niet meer hoort en deze hoort de navigatie ook via de speakers->microfoon.
De dealer zegt dat ze het probleem niet herkennen en Renault NL zegt me (na terugbellen door een Easylink specialist) dat dit vooralsnog niet op te lossen is. Ze escaleren het.

Zal toch niet zo zijn dat je hiermee maar moet leren leven volgens Renault NL? Heb dit probleem nog nooit, in geen enkele auto gehad.

Voor de duidelijkheid: ik gebruik de navi van EasyLink, geen Android Auto. Bovendien heb ik 2 telefoons aangesloten (dat kan tegelijkertijd in EasyLink (superhandig!)).

Iemand ditzelfde probleem gemerkt?

Re: Navigatie kletst door telefoongesprek heen

Geplaatst: 22 okt 2019 21:32
door HenkRenting
Ik krijg zojuist het spijtige bericht dat de dealer het probleem heeft kunnen reproduceren in een andere Clio V.
Lijkt dus een ontwerpprobleem te zijn.
Hopelijk kan Renault NL dit zsm middels een update oplossen, want dit is niet acceptabel uiteraard...!

Re: Navigatie kletst door telefoongesprek heen

Geplaatst: 29 okt 2019 17:19
door HenkRenting
Ook Renault NL heeft het probleem gereproduceert. Sterker: elke nieuwe Clio 5 met EasyLink heeft dit probleem!
Moet dus geescaleert worden naar Renault Frankrijk voor een update.
Maar dat zal dus nog wel een hele tijd duren, eer die er is.

Multimedia blijft een ondergeschoven (en zorgen)kindje...