Pagina 1 van 1

Easylink kaarten probleem

Geplaatst: 15 jan 2022 11:55
door puccini
Elke keer als ik nieuwe kaarten heb geïnstalleerd heb ik het probleem dat als ik een adres invoer de melding krijg van "Kan adres/route niet vinden" ook valt het mij op dat de vorige ingevoerde adressen (van voor de nw. installatie) wel blijven staan maar ook niet meer kunt gebruiken.
Zelfs het Thuisadres wordt niet gevonden.

Re: Easylink kaarten probleem

Geplaatst: 16 jan 2022 09:59
door puccini
Niemand hier last van ?

Re: Easylink kaarten probleem

Geplaatst: 16 jan 2022 12:03
door amvih
Bij een kaart-update is dat wat ik me zo herinner nooit voorgekomen, zo ook niet bij de laatste kaartversie van 202106, doe dit altijd wel via een USB-stick en neem dan altijd alle kaarten mee via de toolbox, dus niet OTA alleen de Nederlandse kaart.
Wel komt dit soms voor bij een Easylink update, ik heb er laatst (eind dec) één (283C34951R) via de dealer erop laten ztten, toen werkte inderdaad het thuis en werk adres ineens niet meer.
Heb ze daarna beide even verwijderd en weer opnieuw ingegeven.
Ik moet dan trouwens ook de vastgepinde tegeltjes (thuis en werk staan bij mij op een tegeltje op het eerste scherm) op het scherm ook verwijderen en voorzien van nieuwe tegeltjes, anders blijft deze toch aangeven dat het adres niet kan worden gevonden.
Vind het niet zo'n groot probleem, is snel op te lossen.

Re: Easylink kaarten probleem

Geplaatst: 16 jan 2022 14:31
door puccini
[mention]amvih[/mention]

Dank voor de reactie !