Alliance Connect herkent USB niet bij controleren updates
Geplaatst: 27 jun 2025 21:16
Bij het controleren van updates met Alliance Connect krijg ik telkens de melding (zowel met USB stick als het invoeren van VIN) de melding "To download the selected product, please plug in your USB key into your computer. The memory space of your USB key is not sufficient. You need at least 19GB of free space".
Ik gebruik altijd dezelfde 32GB Sandisk USB stick. Voor de zekerheid opnieuw volledig geformateerd. Nieuwe sleutel vanuit de Clio V (14 maanden oud) er op gezet. Alliance CONNECT Toolbox ziet de USB stick niet eens. Mijn pc herkent de stick wel correct en alle drivers zijn uptodate.
Bij de vorige update werkte alles nog perfect. Op meerdere pc's geprobeerd en elke keer hetzelfde gezeik.
Weet iemand wat de oorzaak is? Of nog beter een oplossing?
Ik gebruik altijd dezelfde 32GB Sandisk USB stick. Voor de zekerheid opnieuw volledig geformateerd. Nieuwe sleutel vanuit de Clio V (14 maanden oud) er op gezet. Alliance CONNECT Toolbox ziet de USB stick niet eens. Mijn pc herkent de stick wel correct en alle drivers zijn uptodate.
Bij de vorige update werkte alles nog perfect. Op meerdere pc's geprobeerd en elke keer hetzelfde gezeik.
Weet iemand wat de oorzaak is? Of nog beter een oplossing?