Pagina 1 van 1

Captur 2 TCE 140, motor slaat regelmatig af

Geplaatst: 25 jun 2026 21:10
door Ricodepico
Heb sinds 1 jaar problemen met mijn Captur 2 TCE 140, motor slaat regelmatig af en start dan niet meer moet dan benzine bijvullen
Zit dan nog voldoende benzine in de tank ( ging toen ieder keer tanken als ik nog 100 km kon rijden )
Vond wel dat de tank overdreven vacuüm zuigde als je de tankdop eraf draaide,daar melding van gemaakt maar zij zeiden dat is normaal , software-updates gehad €100 maar probleem was niet opgelost
Toen hebben ze nieuwe brandstoftankopvoerpomp geplaatst €1140 maar probleem nog steeds niet opgelost
Dus die was dus niet defect , die €1140 niet betaald
Toen tankdop met gat erin gedraaid en nu geen problemen meer gehad
Totaal 3,5 dagen in de garage geweest
Nu na 2 maanden gaan ze facturen en aanmaningen sturen voor een probleem wat dus nog steeds niet goed is opgelost
Probleem begon na 2,5 jaar dus na de fabrieksgarantie
Wie heeft ook zo’n problemen gehad ?