Mobilize Charge Pass
Geplaatst: 18 jul 2024 23:40
Voor het laden van mijn Megane eTech gebruik ik een Mobilize Charge Pass. Lijkt handig omdat een deel van de MyRenault app wordt gebruikt om gegevens betreffende die pas in te zien, bijvoorbeeld de kosten van per laadsessie. Ook ontvang ik een ontvangstbewijs en een factuur per email. Die kosten worden geïncasseerd van mijn creditcardrekening. Dat is tenminste de bedoeling.
Vanaf het begin van het gebruik van die pas vorig jaar gaat het nogal eens mis. Niet alle verwachte incasso's vinden plaats en ook mis ik een aantal emails. Inmiddels heb ik daarover al aardig wat emails gewisseld met Renault Nederland. Ik krijg de indruk dat er geen oplossing voor gevonden wordt. Intussen heb ik al toegezegd het nog niet geïncasseerde bedrag zelf over te maken en voortaan een andere laadpas te gebruiken.
Mijn vraag is: ben ik de enige met dit probleem?
Vanaf het begin van het gebruik van die pas vorig jaar gaat het nogal eens mis. Niet alle verwachte incasso's vinden plaats en ook mis ik een aantal emails. Inmiddels heb ik daarover al aardig wat emails gewisseld met Renault Nederland. Ik krijg de indruk dat er geen oplossing voor gevonden wordt. Intussen heb ik al toegezegd het nog niet geïncasseerde bedrag zelf over te maken en voortaan een andere laadpas te gebruiken.
Mijn vraag is: ben ik de enige met dit probleem?