Pagina 1 van 1

Connect functies uitgevallen sinds 14-8

Geplaatst: 17 aug 2024 16:49
door Zoef Zoef
Bij mijn Megane E-Tech zijn sinds 14-8 de connect functies uitgevallen.
Op 15-8 werkte het weer heel even maar viel daarna weer uit.
De auto heeft geen contact meer met internet en geeft links boven een auto met een kruisje in het scherm
Ook werkt het noodoproep systeem niet meer.
Renault rijders uit heel Europa melden ditzelfde probleem.
Het probleem schijnt bij Orange te liggen die de E sim in de Renault levert.
Ze verwachten dat het aankomende week pas weer gaat werken.
Zijn er meer Nederlandse Renault rijders die problemen hebben met de connect functies ?

Re: Connect functies uitgevallen sinds 14-8

Geplaatst: 18 aug 2024 15:46
door IJzebrand
Bij mij doet de My Renault app het al enkele maanden niet meer. Krijg steeds de volgende melding: “Er zijn technische problemen. Probeer later nog
eens te verbinden.” Klantenservice wijst naar Frankrijk waar de oplossing vandaan moet komen.Dealer heeft fabrieksinstellingen gereset, heeft ook niet gewerkt. Erg jammer allemaal, want de auto rijdt verder prima.

Re: Connect functies uitgevallen sinds 14-8

Geplaatst: 18 aug 2024 16:03
door Pepone
@IJzebrand
Ik begrijp je frustratie, maar één keer posten is voldoende.

Groet, Ron.

Re: Connect functies uitgevallen sinds 14-8

Geplaatst: 19 aug 2024 22:10
door groen_duiven
IK heb sinds vanmorgen weer verbinding. Voorheen KPN NL, nu is het TMO NL geworden.


Donald