Pagina 1 van 1

Vraag over verbinding Renault Mégane E-Tech met MyRenault-app

Geplaatst: 17 aug 2025 11:13
door erik1672
Wanneer je via de MyRenault-app verbinding wilt maken met je auto: gebeurt dit altijd via de ingebouwde verbinding van de auto, ongeacht waar de auto staat? Of moet de auto in de buurt van een bekend wifi-netwerk zijn om contact met de app te kunnen maken?

Tijdens mijn vakantie heb ik de auto op een Duitse parkeerplaats bij een vliegveld neergezet. Ik merkte toen dat de app de auto niet meer kon vinden.
Heeft de auto dus wel een eigen 5G-verbinding waarmee hij altijd zichtbaar zou moeten blijven, of werkt dit anders?

Wie kan mij hierover meer duidelijkheid geven of advies geven uit eigen ervaring?

Re: Vraag over verbinding Renault Mégane E-Tech met MyRenault-app

Geplaatst: 17 sep 2025 13:30
door groen_duiven
Voorheen werkte het altijd, maar op 19 augustus heb ik de auto geparkeerd bij Mantel Superstore in Arnhem en volgens de app staat hij daar nog steeds......

De info mbt status laden, hoeveelhied stroom/benzine werkt wel gewoon waar ik ook ben. (Net terug van 2 weken Zuid-Frankrijk).
Wanneer ik ergens naar toe navigeer, krijg ik op mijn iphone wel de melding dat ik bestemming bereikt heb en dat ik daar lopend naar toe kan (of iets dergelijks krijg ik te zien).

Lijkt me probleem van Renault...