Losse kabbel onder de kap
Geplaatst: 19 dec 2012 18:25
Beste mensen ik heb eeb renault escape 3.0 V6 24V en er ligt onder de moterkap rechts onder (in de buurt van de accu een twee aarderige kabel los waar dient deze voor? De kabel komt als het ware vanuit een kavelboom verbinding iemand enig idee?
Verder heb ik onder de kap aan de linker kant een zwarte module zitten met een stekker en een hol buisje eraaan, nu zie ik er een tweede aansluiting aan zitten voor een hol buisje waar dient die voor en moet die tweede aansluiting gebruikt worden?
En de laatste vraag is betreft de automaatbak, ik heb het gevoel dat de bak laat schakelt en vooral na het hervatten. Ik merk het vooral als ik rem en daarna meteen gas geef dan duurt het 1 a 2 seconden en dan is er een stoek voelbaar en dan schiet die vooruit (De automaat is vervangen z'n 15.000km terug). Verder is het schakelen naar de R erg hoorbaar en is het hoofdzakelijk in de ochtend waar ik het erg voel als ik naar de D ga. De automaat maakt absoluut geen lawaai ik hoor het toerental aleen soms omhoog gaan met schakelen maar dat kan tussen me oren zitten (tja geen toerenteller dus kan niet zien of die stabiel loopt. De motor loopt verder rustig en hoorbaar stabiel.
iemand enig idee wat het zou kunnen zijn.
Verder heb ik onder de kap aan de linker kant een zwarte module zitten met een stekker en een hol buisje eraaan, nu zie ik er een tweede aansluiting aan zitten voor een hol buisje waar dient die voor en moet die tweede aansluiting gebruikt worden?
En de laatste vraag is betreft de automaatbak, ik heb het gevoel dat de bak laat schakelt en vooral na het hervatten. Ik merk het vooral als ik rem en daarna meteen gas geef dan duurt het 1 a 2 seconden en dan is er een stoek voelbaar en dan schiet die vooruit (De automaat is vervangen z'n 15.000km terug). Verder is het schakelen naar de R erg hoorbaar en is het hoofdzakelijk in de ochtend waar ik het erg voel als ik naar de D ga. De automaat maakt absoluut geen lawaai ik hoor het toerental aleen soms omhoog gaan met schakelen maar dat kan tussen me oren zitten (tja geen toerenteller dus kan niet zien of die stabiel loopt. De motor loopt verder rustig en hoorbaar stabiel.
iemand enig idee wat het zou kunnen zijn.