Auto start slecht na vervangen van brandstofpomp
Geplaatst: 17 jun 2010 09:48
Dag beste boarders,
Ik heb een scenic van 1999 op G3.
Heb een defecte brandstof pomp gehad die is vervangen door een andere (gee nieuwe).
Na dat de garage dit vervangen heeft heb ik start problemen.
bij de eerste keer starten moet ik lang door starten voor die echt aanpakt en komt dan uit lage toeren een beetje stoterend op toeren tot hij overschakeld op gas dan is het goed.
Zet ik de auto uit en start ik hem weer dan pakt die hem direct...hoevaak ik hem dan ook start na de eerste start.
garage zegt kleppen maar ik denk dat er iets anders aan de hand is.
Als ik mn auto op de oprit heb staan met de neus een beetje sheef naar boven start die smorgen direct.
heb echt geen geluk met die auto want brandstofleiding van de aanvoer ging lekken en de retour ook.
dit heb ik allemaal vervangen door nieuwe helemaal van af de onderkant auto.
Weet iemand wat het probleem kan zijn?????
ik zit zelf te denken aan een verkeerde brandstofpomp die te veel druk opbouwd.
Mischien voor een 2.0 16v.
Ik heb zelf een 2.0 RT.
of zit daar geen verschil in?????????
Pleas help!!!!!!!!!!
Groeten Sjack
Ik heb een scenic van 1999 op G3.
Heb een defecte brandstof pomp gehad die is vervangen door een andere (gee nieuwe).
Na dat de garage dit vervangen heeft heb ik start problemen.
bij de eerste keer starten moet ik lang door starten voor die echt aanpakt en komt dan uit lage toeren een beetje stoterend op toeren tot hij overschakeld op gas dan is het goed.
Zet ik de auto uit en start ik hem weer dan pakt die hem direct...hoevaak ik hem dan ook start na de eerste start.
garage zegt kleppen maar ik denk dat er iets anders aan de hand is.
Als ik mn auto op de oprit heb staan met de neus een beetje sheef naar boven start die smorgen direct.
heb echt geen geluk met die auto want brandstofleiding van de aanvoer ging lekken en de retour ook.
dit heb ik allemaal vervangen door nieuwe helemaal van af de onderkant auto.
Weet iemand wat het probleem kan zijn?????
ik zit zelf te denken aan een verkeerde brandstofpomp die te veel druk opbouwd.
Mischien voor een 2.0 16v.
Ik heb zelf een 2.0 RT.
of zit daar geen verschil in?????????
Pleas help!!!!!!!!!!
Groeten Sjack