Pagina 1 van 1

hoe goed kan de sevice zijn?

Geplaatst: 14 dec 2005 21:04
door martmarbus
14 dagen geleden ben ik met mijn scenic bouwjaar 28 okt '99 naar mij garage terug gegaan, omdat ik bij het linker achterspatbord/wielkast roest had ontdekt.
De monteur had er foto's van gemaakt en opgestuurd.
Vorige week kreeg ik de melding dat ik de boel kosteloos kon laten repareren.
Ik weet toch zeker dat ik buiten de lakgarantie viel.
Is dat service of niet?
Ik vind van wel.

Mart

Geplaatst: 14 dec 2005 21:08
door wlaguna
zeker vind ik dat service.
en jij hebt daar mooi mazzel mee.

Geplaatst: 14 dec 2005 22:43
door renault15.17
Inderdaad hele goede service. Die garage van jouw verdient hier dan toch ook een vermelding?

Geplaatst: 15 dec 2005 23:25
door martmarbus
renault15.17 schreef:Inderdaad hele goede service. Die garage van jouw verdient hier dan toch ook een vermelding?
Die kan je krijgen
Het is de Renault garage Stokman uit Den Helder
http://www.stokmanrenault.nl/index.php
Mart

Geplaatst: 09 mar 2006 05:32
door martmarbus
Gisteren is een expert van Stokman Renault Alkmaar naar Den Helder gekomen om roestplekken aan mijn wagen (scenic 1999) te bekijken.
De plekken zitten voor aan de dorpel, daar van het rubber/kunststof van de spadborden eindigd.
Tijdens de expertiege werd al aangegeven dat de roest van buiten af zou komen. En dus ik geen gebruik kon maken van de carrosserie garantie
Vandaag te horen gekregen dat as maandag de wagen wordt opgehaald en dat de reparatie kosteloos door Stokman zal worden gedaan.
Jeetje, dat was weer een pak van mijn hart.
Anders zou ik zo'n 300 euri armer zijn geworden.
Service .......... ik vind van wel
Mart

Geplaatst: 16 mar 2006 21:31
door martmarbus
Wat denk je
Vandaag mijn wagen opgehaald
Ik even gekeken of de punten voor aan de dorpel gespoten zwaren.
En wat blijkt
De achterspatborden gespoten.
Volgende week weer terug voor de dorpels.
Nu nog de motorkap, de deuren en het dak dan is ie helemaal nieuw in de lak gezet.
Is dat service of niet?

Mart