senic 1.5 pomp en injectiesysteem kapot door metaaldeeltjes
Geplaatst: 04 nov 2010 20:48
Hogedruk brandstof systeem diesel senic 1,5 kapot door ijzer in brandtsof na hogedrukpomp
Wie heeft dit al meegemaakt?
Mijn 5 jaar oude senic 1,5 diesel gaat ineens slecht lopen en geeft stopmelding defect injectiesysteem.
Na diagnose renault blijk er ijzerdeeltjes te zitten na de hogedrukpomp die niet voldoende druk meer kan opbouwen en injectienaalden kapot zijn vanwege metaaldeeltjes. Kosten 4000 euro !!! geheel brandstofsysteem te vervangen
Km stand 140.000 km en nimmer problemen gehad. Er zit zoveel metaal in de filter na de hogedruk pomp dat er vermoedelijk in de pomp iets kapot is gegaan. Is geen normale slijting.
Garage heeft dossier naar de renault gestuurd en wacht op een reactie
Heeft dit al iemand meegemaakt en kan dit wel zoveel kosten of kan iemand mij advies geven?
Wie heeft dit al meegemaakt?
Mijn 5 jaar oude senic 1,5 diesel gaat ineens slecht lopen en geeft stopmelding defect injectiesysteem.
Na diagnose renault blijk er ijzerdeeltjes te zitten na de hogedrukpomp die niet voldoende druk meer kan opbouwen en injectienaalden kapot zijn vanwege metaaldeeltjes. Kosten 4000 euro !!! geheel brandstofsysteem te vervangen
Km stand 140.000 km en nimmer problemen gehad. Er zit zoveel metaal in de filter na de hogedruk pomp dat er vermoedelijk in de pomp iets kapot is gegaan. Is geen normale slijting.
Garage heeft dossier naar de renault gestuurd en wacht op een reactie
Heeft dit al iemand meegemaakt en kan dit wel zoveel kosten of kan iemand mij advies geven?