tolbadge plaatsen Clio5 Hybride
Geplaatst: 25 jun 2026 18:53
hoi,
Vandaag mijn tolbadge van BipenGo aangekregen, deze zou moeten worden geplaatst IN de zone met zwarte stippen op de voorruit, echter is deze zone zo smal bij me dat die daar niet past.Is er een betere plaats op de voorruit ergens dan? Wagen is van 2024....
mvg,
Kieper11
Vandaag mijn tolbadge van BipenGo aangekregen, deze zou moeten worden geplaatst IN de zone met zwarte stippen op de voorruit, echter is deze zone zo smal bij me dat die daar niet past.Is er een betere plaats op de voorruit ergens dan? Wagen is van 2024....
mvg,
Kieper11