Heeft iemand enige ervaring/oplossing met de Multi sense knop op stand Sport?
Want bij mij is de kleur van de draaiknop in het midden op stand Sport Roze-achtig ipv rood.
Alles in de auto is rood, behalve de draaiknop in het midden

| Link: | |
| BBcode: | |
| HTML: | |
| Hide post links |

| Hide post links |
| Hide post links |

Lampje in de binnenspiegel????? die heb ik nog nooit opgemerkt, wellicht staat ie al uit bij mij.Bull schreef:Je kunt tijdens sportstand de kleur ook weer aanpassen (bijv. blauw maar nog steeds sportstand) als je daarna weer rood kiest lost dit iets op? Wat mij wel opvalt is dat de sportstand niet permanent is bij volgend gebruik. Dan krijg ik een melding iedere keer bij volgende keer instappen of ik zeker weet of ik in sportstand wil blijven? Best irritant want alle andere prefab modi doet ie dat niet. Wellicht met energieverbruik te maken? Oja, brand bij jou ook het kleine lampje bij binnenspiegel? Deze schijnt vooral in donker op je middentunnel en dus ook op je nav knop. Ik heb dat lampje in menu uitgezet want het leid teveel af in je zicht maar da's persoonlijk
| Hide post links |
| Hide post links |

| Hide post links |

| Hide post links |
| Hide post links |

Thanks ik kon het lampje idd ook niet terugvinden in mijn Talisman.Marnel schreef:Volgens mij zit dat lampje op de plek van de knop van het panoramadak. Als je een panoramadak hebt dan heb je de knop ipv een lampje. Ik kan mij dit nog herinneren van de proefrit die geen panoramadak had.
| Hide post links |

| Hide post links |

Inderdaad bij Panorama dak zit dat lampje er nietMarnel schreef:Volgens mij zit dat lampje op de plek van de knop van het panoramadak. Als je een panoramadak hebt dan heb je de knop ipv een lampje. Ik kan mij dit nog herinneren van de proefrit die geen panoramadak had.
| Hide post links |

| Hide post links |

| Hide post links |

| Hide post links |

| Hide post links |

Als je altijd die modus gebruikt (Sport) kun je die instellingen allemaal in je Persoonlijke Modus (Perso) kopiëren/aanpassen/etc, en als je die gebruikt dan zal die die altijd default gebruiken. Makkie hoor.MrTweety schreef:Ik rij eigenlijk altijd in de sport stand. Ik irriteer mij mateloos dat hij na opnieuw instappen reset naar Eco stand.
| Hide post links |

Alleen als je in de regel aandrijving "Sport" kiest in de "Perso" modus wordt deze elke keer weer teruggezet, de rest van de sport instellingen blijft wel behouden onder "Perso". Wil je de aandrijving "Sport" behouden dan zul je dat elke keer moeten selecteren.EagleForce schreef:Als je altijd die modus gebruikt (Sport) kun je die instellingen allemaal in je Persoonlijke Modus (Perso) kopiëren/aanpassen/etc, en als je die gebruikt dan zal die die altijd default gebruiken. Makkie hoor.MrTweety schreef:Ik rij eigenlijk altijd in de sport stand. Ik irriteer mij mateloos dat hij na opnieuw instappen reset naar Eco stand.

| Hide post links |

| Hide post links |

Vreemd zeg, Perso zou alles moeten kunnen behouden, daar is het een persoonlijk profiel voor.amvih schreef:Alleen als je in de regel aandrijving "Sport" kiest in de "Perso" modus wordt deze elke keer weer teruggezet, de rest van de sport instellingen blijft wel behouden onder "Perso". Wil je de aandrijving "Sport" behouden dan zul je dat elke keer moeten selecteren.EagleForce schreef:Als je altijd die modus gebruikt (Sport) kun je die instellingen allemaal in je Persoonlijke Modus (Perso) kopiëren/aanpassen/etc, en als je die gebruikt dan zal die die altijd default gebruiken. Makkie hoor.MrTweety schreef:Ik rij eigenlijk altijd in de sport stand. Ik irriteer mij mateloos dat hij na opnieuw instappen reset naar Eco stand.
| Hide post links |
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut