Renault start met upgrade 2.2 naar 7.x !?!

De nieuwe R-Link 2 komt met wat andere specificaties, vandaar een eigen topic

Nicky1968
Nieuw lid
Nieuw lid
Actief als: particulier

Re: Renault start met upgrade 2.2 naar 7.x !?!

Berichtdoor Nicky1968 » 11 nov 2019 20:20

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Vandaag update naar 7x gekregen....
Mijn sandisk 128 GB usb stick werkte als een zonnetje met 80gb aan muziek... Nu niet meer...
Doet niets meer. R-link slaat vast... Reacties van de garage..... Wij weten ook niet wat er in een update zit.... Zij denken dat Renault nu een max heeft ingevoerd voor de usb stick.. Van 32 gb :naughty: :discuss:

haelewyn
Lid
Lid

Berichtdoor haelewyn » 26 nov 2019 16:15

De problemen die ik eerder beschreef zijn er nog altijd.. die gaan immers niet vanzelf weg en een nieuwere softwareversie is er niet meer..
Maar nu begint de RLINK2 ook wel te crashen, wat hij vroeger niet deed.

Eén keer herstartte hij vanzelf midden in een navigatietrip. Eén keer stond ik op het telefoonscherm en kreeg ik het met geen enkel middel nog naar een ander scherm. De radio speelde wel door, dus eigenlijk maar half gecrasht (?).

De aan / uit toets dan maar lang ingedrukt waarop het systeem een tijdje uit gaat om te resetten en daarna weer opstart.
Toen ik aankwam werkten dan de parkeersensoren en de camera niet meer.
Even uit en weer aan gezet : nog altijd niets.
Later bedacht ik dat de tablet dan nog steeds niet was uit gegaan omdat ik niet was uitgestapt..
Dus nog maar even geprobeerd. De unit deed er lang over om weer op te starten maar alles werkt wel weer.

Bij een dealer waar ik voorbij kwam even binnen gelopen om naar een paar promo's te gaan zien. Toen ik vertelde over de RLINK2 en zei dat met meer updates het alleen maar slechter werd kreeg ik een lachje van herkenning van dat commentaar.
Tja. Men probeert wel in de garage maar meer dan dat is er niet uit te krijgen.
Ik heb nog 2 jaar garantie en hoop dat, als het ding volledig wil gaan crashen, hij dat nog doet onder verlengde garantie.
Na 5 jaar zou ik er niet echt een nieuwe willen in plaatsen op eigen kosten en coulance zal er dan ook niet meer uit te pingelen zijn, vrees ik.

Domi1963
lid
lid

Berichtdoor Domi1963 » 26 nov 2019 16:56

Die van mij wordt volgende week vervangen met dezelfde problemen

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Never trust in dust.
Renault Talisman Grandtour Initiale Paris Energy TCe 200 EDC Full option, behalve panoramisch open dak in “ Gris Platine”

brownie
lid
lid

Berichtdoor brownie » 03 dec 2019 19:51

Nicky1968 schreef:Vandaag update naar 7x gekregen....
Mijn sandisk 128 GB usb stick werkte als een zonnetje met 80gb aan muziek... Nu niet meer...
Doet niets meer. R-link slaat vast... Reacties van de garage..... Wij weten ook niet wat er in een update zit.... Zij denken dat Renault nu een max heeft ingevoerd voor de usb stick.. Van 32 gb :naughty: :discuss:
Wen er maar vast aan LOL
Ik heb na de upgrade naar versie 7 compleet uitvallend scherm, Bluetooth verbinding die uitvalt (testen met 5 verschillende telefoons leerde dat dit probleem in de RLINK zit), traag scherm etc.
Ik ben het klagen bij Renault zat, zing mijn tijd wel uit tot einde lease contract.

Sent from my RMX1931 using Tapatalk
Renault Talisman Estate TCe 200 EDC Initiale Paris Full Options White met 19" Intens wielen :D

Domi1963
lid
lid

Berichtdoor Domi1963 » 03 dec 2019 19:56

De mijne is binnen bij de dealer ook na upgrade van softwareversie 7.0:
R-Link 2 wordt vervangen
Nieuwe winterbanden
Linkerbuitenspiegel klapt niet meer dicht en wordt vervangen
Regen/licht sensor wordt vervangen, flipt helemaal
Achter bumper wordt opnieuw gespoten, er heeft weer een zeer vriendelijke bestuurder tegen gereden zonder bericht na te laten…

Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Never trust in dust.
Renault Talisman Grandtour Initiale Paris Energy TCe 200 EDC Full option, behalve panoramisch open dak in “ Gris Platine”

Domi1963
lid
lid

Berichtdoor Domi1963 » 04 dec 2019 21:04

Alles is vervangen buiten de R-Link 2. Er hebben er 2 nieuwe ingezeten maar waren niet in te lezen. Bleek de server in Frankrijk plat te liggen.
In januari moet ik terug voor mijn nieuwe R-Link 2.
Herspuiten van de bumper wordt ook in januari gedaan

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Never trust in dust.

• Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht

Terug naar “R-Link 2”