Het inloggen met email adres ipv gebruikersnaam is weer mogelijk.

Deze mededeling is wegklikbaar rechtsboven dit mededelingenblok

Coyote App

De nieuwe R-Link 2 komt met wat andere specificaties, vandaar een eigen topic
Plaats reactie

Topic author
JohandeWit
Lid - eerste logo binnen
Lid - eerste logo binnen
Posts in topic: 1
Actief als: particulier

Coyote App

Bericht door JohandeWit »

Hallo,
Ik ben sinds een tijdje eigenaar van een Megane 4 uit oktober 2017. Ik heb R link v 3.3.16.981. Heb nog niet zoveel ervaring met dit systeem (kom van Carminat TomTom).

Ik heb onlangs de laatste update voor mijn Rlink gehaald. Daarbij werd coyote 2 geinstalleerd. Ik zie bij mijn services (op de rlink website) staan diat Coyote actief is. Maar in mijn auto doet de app niks. Als ik er op druk komt er een raar opstartgeluidje, vervolgens de melding ophalen gegevens (en zo'n draaiend cirkeltje). Maar ik kan wachten tot ik een ons weeg, er gebeurt verder niks. Ik heb het systeem inmiddels als ene keer 40 minuten laten "ophalen"

Kortom mijn vragen zijn:
-Is Coyote nog een levende app, heb ik er wat aan?
-Kan ik hem ook weer wissen en zo ja hoe? Via de auto gaat dit blijkbaar niet. Of in elk geval heb ik nog neit ontdekt hoe ik die app weer weg kan halen.

Groet,
Johan

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

jiepie
lid
lid
Posts in topic: 1
Actief als: particulier

Re: Coyote App

Bericht door jiepie »

Coyote app is betalend. Je kan een abonnement nemen voor een maand, jaar 36 maanden.
Wil je dit niet kan je de app verwijderen:
USB-stick waarop de update is uitgevoerd in pc plaatsen -- naar de R-link store --mijn services --mijn updates --mijn apps beheren en daar coyote uitvinken. !!! niet vergeten synchroniseren !!!
Usb terug in de auto en coyote zal verwijderd worden.
Schermafbeelding 2020-02-11 om 22.01.35.png
Schermafbeelding 2020-02-11 om 22.06.20.png
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Fiat 850sport -Ford Capri - Mazda 818 -opel kadett - opel kadett 2 - Peugeot 307 -Ford Focus - Nissan Qashqai 1 - Nissan Qashqai 2 - Renault Kadjar

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht