Auto met bijzondere geschiedenis gezocht voor TV programma

Voorpagina / in het nieuws
Forumregels
- Nieuws hoeft niet over Renault alleen te gaan, alles wat interessant is, kan hier geplaatst worden
- Meningen kunnen ver uiteen lopen over sommige (actuele) onderwerpen, speel svp op de bal en niet op de man
- Slechts een linkje plaatsen is niet echt de bedoeling, copy-paste een stuk van de tekst met de bron-link eronder
- Je kan (stukken van) het bericht onder de tags zetten, dan zijn ze alleen voor ingelogde gebruikers leesbaar.
Gebruikersavatar

Topic author
Autobiografie
Nieuw lid
Nieuw lid
Posts in topic: 1
Berichten: 1
Lid geworden op: 03 apr 2008 10:19

Auto met bijzondere geschiedenis gezocht voor TV programma

Bericht door Autobiografie »

Beste Renault liefhebbers

Wij zijn momenteel bezig met de ontwikkeling van een nieuw televisieprogramma waar we uw hulp en input heel erg goed kunnen gebruiken. Het programma dat wij aan het ontwikkelen zijn zal wekelijks een aantal auto’s laten zien aan de kijkers waarmee de (voormalige) eigenaar een hoop gebeurtenissen heeft beleeft.

Met de auto beginnen wij bij de huidige eigenaar en zullen wij de belangrijke, spannende en bijzondere gebeurtenissen achterhalen die zich in of om de auto heeft afgespeeld. Vervolgens is het de bedoeling om met de auto alle voormalige eigenaren te achterhalen en op deze manier het hele ‘leven’ en gebeurtenissen van de auto te kunnen reconstrueren.

Heeft u een bijzondere auto met een mooi verhaal, en heeft deze auto veel eigenaren versleten? Wilt u dit met ons delen? Ik hoor dit heel erg graag van u.

U kunt mij altijd bellen op 020 314 3427 of mij emailen op sjoerd.vd.pol@idtv.nl

Met vriendelijke groet,

Sjoerd van der Pol
IDTV

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in