Sinds 2 september rijd ik in mijn Austral. Een heerlijke auto en een flinke verbetering tov mijn Renault Kadjar. Helaas werkt mijn cruise control niet sinds ik hem ophaalde (overigens wel tijdens de proefrit) Hebben meer rijders hier last van gehad? In ieder geval mag hij terug naar een dealer om dit te fixen.
Mijn vraag betreft het NIET opslaan van belangrijke - dagelijks gebruikte - instellingen in mijn profiel. Zoals de rij-modus, die zou ik graag standaard op ECO willen hebben. Maar ook het regeneratie-niveau, dat wil ik niet standaard op stand 1, maar op 3.
Het is toch vreemd dat dit niet onthouden wordt in je eigen profiel?! (net als de stand van je stoelen ed.) Natuurlijk is het handmatig instellen niet veel werk, maar het moet wel elke keer dat je instapt...
Zal er nog enige kans op zijn dat zoiets via een update verbeterd/aangepast wordt? En weten ze dit bij uberhaupt wel bij Renault Nederland? Zijn er Renault medewerkers die meelezen op dit forum en echt naar hun gebruikers luisteren en dit melden?
Het zou de beleving van mijn auto zeker verbeteren!
Instellingen niet opgeslagen, gemiste kans of verbetering bij update Onderwerp is opgelost
-
coolNL
Topic author - Lid

- Actief als: particulier
Instellingen niet opgeslagen, gemiste kans of verbetering bij update
Renault Austral E-Tech Full Hybrid 200 Iconic Esprit Alpine | Full options | 01-06-2023 | TwoTone Bleu Iron / Noir Eoile | Harman Kardon geluidsysteem | 4control advanced | Head-up display | Elektrisch verwarmbare akoestische voorruit | Trekhaak | Automatisch openende achterklep | Panoramisch dak
| Link: | |
| BBcode: | |
| HTML: | |
| Hide post links |
-
Marcello
- Lid

Re: Instellingen niet opgeslagen, gemiste kans of verbetering bij update
Stand van de stoelen is heel makkelijk op te slaan. Helaas zijn je andere wensen rijmodus en regeneratie niet mogelijk en zal je die elke dag opnieuw moeten instellen.
Renault Rafale Esprit Alpine E-Tech Full Hybrid 200, Full options. 08-2025
| Hide post links |
-
Austral200user
- Lid

Re: Instellingen niet opgeslagen, gemiste kans of verbetering bij update
Het niet opslaan van alle instellingen (gebeurd me overigens soms ook met geluidsinstellingen die ineens weg zijn) hoort kennelijk bij de auto. Ik heb…login om de rest van dit onderwerp te kunnen lezen.
| Hide post links |
Dit onderwerp heeft nog 5 niet getoonde antwoorden
Je moet ingelogd zijn om de reacties in dit onderwerp te kunnen bekijken. Inloggen kan met de naam --> gastlezer <-- , wachtwoord --> gast <--.Dit is om het dataverkeer veroorzaakt door robots te beperken,zo proberen we het forum gratis te houden.
Registreer Aanmelden
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Log in
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-
captur instellingen veranderen
door Gert-JanvanD » 08 jun 2025 13:19 » in Elektrische en elektronische systemen -
Reacties: 0
Weergaves: 93 -
Laatste bericht door Gert-JanvanD
08 jun 2025 13:19
-
-
-
Symbioz kan diverse instellingen niet programmeren of wijzigen
door Franksym » 19 sep 2025 10:16 » in Elektronica Symbioz -
Reacties: 4
Weergaves: 3205 -
Laatste bericht door Pepone