Hallo
Ik heb een espace 2.0 16V Bj 2000 op lpg.
De auto lopt op benzine perfect maar op LPG zijn er wat problemen.
Auto start slecht en hij schokt nogal als ik bijv. voor een stoplicht sta.
Na enig onderzoek , oa op deze site ben ik erachter gekomen dat het probleem hoogst waarschijnlijk komt door gaskleppenhuis dat gereinigt moet worden.
Nou hoorde ik van een colegea dat er een middel op de markt is dat je bij je benzine kan voegen en er voor zorgt dat je "motor" van binnenuit gereinigt word..!!
Kent iemand dit middel en beter nog ,heeft iemand hier ervaring mee????
Ik hoop wat te horen
Thanks
Espace loopt slecht op LPG
-
martijnbezemer
Topic author - Lid

- Berichten: 36
- Lid geworden op: 27 mar 2009 23:24
-
Verwijderde gebruiker 25
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-
[Arkana 2022] Brandstofmeter loopt op en af tijdens rijden
door Ronnelkana » 03 jan 2026 14:26 » in Arkana -
Reacties: 0
Weergaves: 371 -
Laatste bericht door Ronnelkana
03 jan 2026 14:26
-
-
-
Hoe loopt de bedrading van het rechter achterlicht?
door necessaryevil86 » 13 jun 2026 10:10 » in Elektrische en elektronische systemen -
Reacties: 2
Weergaves: 193 -
Laatste bericht door necessaryevil86
16 jun 2026 09:48
-
-
-
Reacties: 1
Weergaves: 639 -
Laatste bericht door mechanic
30 jun 2025 21:25
-
-
Reacties: 0
Weergaves: 597 -
Laatste bericht door Break
06 jul 2025 11:51
-
-
Reacties: 5
Weergaves: 1129 -
Laatste bericht door Renault47
04 aug 2025 09:55
-
-
Reacties: 5
Weergaves: 1187 -
Laatste bericht door RoyTerWelle
16 sep 2025 17:07
-
-
Reacties: 0
Weergaves: 704 -
Laatste bericht door wortel55
21 aug 2025 13:32