Hallo allemaal,
Mijn naam is Remco van der Wal, vanaf komende vrijdag ben ik de trotse bezitter van een Renault Grande Espace uit 2003. Naar ik hoop een fijne auto met daarbij alle eigenschappen, die ik nu al erg waardeer in de auto, zoals ruimte en luxe!
In mijn werkzame leven ben ik zelfstandig trainer, coach en adviseur. Ik werk samen met anderen in een franchiseorganisatie, die zich primair bezig houdt met advisering rondom de ontwikkeling van de identiteit van bedrijven en werknemers in die bedrijven. Erg interessant en ook in deze tijden een gewild onderwerp!
Ik heb al gemerkt, dat er veel informatie op dit forum te vinden is, vandaar ook mijn aanmelding. Wellicht kan ik jullie in de toekomst ook met (andere) zaken van dienst zijn.
Voorstellen
-
atm2548
Topic author - repeating visitor

- Actief als: particulier
-
DSpace
- Lid - eerste logo binnen

Hee Remco
welkom op het forum, ik ben niet zo actief hier. Meer een lezer. Maar jouw boodschap is al 68 keer gelezen........dus tijd voor een antwoord.
Ik hoop dat je niet al te veel problemen gaat krijgen met je espace........het is en blijft een gevoelig type.
De bak van de mijne was al kapot na twee weken.....
Veel plezier met de espace
Peter
welkom op het forum, ik ben niet zo actief hier. Meer een lezer. Maar jouw boodschap is al 68 keer gelezen........dus tijd voor een antwoord.
Ik hoop dat je niet al te veel problemen gaat krijgen met je espace........het is en blijft een gevoelig type.
De bak van de mijne was al kapot na twee weken.....
Veel plezier met de espace
Peter
| Link: | |
| BBcode: | |
| HTML: | |
| Hide post links |
-
RichTrip
- Global Moderator

- Actief als: particulier
En dan rolt er na 68 keer lezen een reactie uit waar je nou niet echt vrolijk van wordt ......
Remco, ik wens je veel plezier en veel veilige kilom…login om de rest van dit onderwerp te kunnen lezen.
Remco, ik wens je veel plezier en veel veilige kilom…login om de rest van dit onderwerp te kunnen lezen.
| Link: | |
| BBcode: | |
| HTML: | |
| Hide post links |
Dit onderwerp heeft nog 8 niet getoonde antwoorden
Je moet ingelogd zijn om de reacties in dit onderwerp te kunnen bekijken. Inloggen kan met de naam --> gastlezer <-- , wachtwoord --> gast <--.Dit is om het dataverkeer veroorzaakt door robots te beperken,zo proberen we het forum gratis te houden.
Registreer Aanmelden
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Log in
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht